Beantwoord

Verbinding werkt niet

• 25 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 337 keer bekeken

Hallo

Ik zit al 2 dagen zonder tv en internet. Nu is het zo dat telefonisch de datum naar vandaag gezet is geworden? Nu gaan jullie vrijdag pas een monteur naar ons toe sturen. Ik heb nu wel nog een vaste telefoonaansluiting van ziggo en daar moet de kpn stekker ook in kan dit zijn omdat het morgen pas op is gezegd het nog niet werkt? Ik heb echter ook geen sms van jullie ontvangen maar jullie klantenservice zegt dat het wel al is aangesloten? Kunnen jullie mischien helpen heb al alles geprobeerd. Het lampje van de service brand al de hele tijd oranje en ik krijg op de tv foutcode 846.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Justin_ 28 oktober 2017, 19:52

Hoi Sharella, Marcia geniet op dit moment van haar vrije weekend, maar ze vroeg mij om een oogje in het zeil te houden. Ik zie dat de monteur inmiddels geweest is en dat jouw Experia Box nu online is. Werkt alles naar behoren?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Sharella, welkom op ons forum! Wat vervelend dat het allemaal niet werkt! Je bericht roept bij mij wel een aantal vragen op, dus die ga ik maar gewoon aan je stellen.

Ik zie dat je diensten sinds de 18e actief zijn. Dat betekent dat het modem wel goed aangesloten is (geweest). Maar je geeft daarnaast aan dat je de Ziggo aansluiting wilt gebruiken voor de KPN aansluiting en dat kan niet. Ziggo loopt via een Coax en bij KPN verbind je via het ISRA punt. Kan je misschien een foto maken van hoe je de Experiabox aangesloten hebt? Dan kan ik je misschien al helpen voordat de monteur komt. Die staat namelijk inderdaad gepland op vrijdag tussen 10 en 12.
Ja ik baal er ontzettend van ik zit nog in mijn zwangerschapsverlof dus verveel me te pletter. Nee hij is nog niet aangesloten geweest. Nee ik snap daf kpn anders werkt maar wat ik bedoel is hij moet in de telefoonaansluiting maar mijn vaste telefoonlijn van ziggo die ik al jaren niet meer gebruik is nog wel actief kan het daar iets mee te maken hebben? Ik ben er inmiddels ook achter dat het l1 lampje aan de achterkant ook niet brand. Dus de verbinding werk daar al niet. Ik denk dat dat ool het groote probleem is.
Reputatie 7
Badge +28
Gefeliciteerd! En heel herkenbaar, dat vervelen 😉. Het lijkt er goed uit te zien, wil je de Experiabox eens herstarten of zelfs eens resetten ? Ik ben benieuwd of het dan wel werkt!
Dankjewel ja ik heb al herstel knop reser knop alles al geprobeerd het l1 lampje wil niet branden. Kan het niet zo zijn doordat mijn telefoonlijn nog actief is dat kpn het signaal niet door kan sturen?
Reputatie 7
Badge +28
Jammer! Dat van die telefoonaansluiting zou niets uit mogen maken, had ik eerder kunnen zeggen sorry. Maar dan weet ik het ook niet en zal je toch de monteur even af moeten wachten helaas.. Nog anderhalve dag volhouden!
Bedant voor de moeite in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +28
Geen probleem, hopelijk is het vrijdag snel opgelost! En succes met de laatste loodjes!
Dankje maar het ukje is al geboren op 1-8 ik moet weer beginnen met werken haha:)
Reputatie 7
Badge +28
Oh nee! Dan sterkte daarmee 😉
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Sharella, Marcia geniet op dit moment van haar vrije weekend, maar ze vroeg mij om een oogje in het zeil te houden. Ik zie dat de monteur inmiddels geweest is en dat jouw Experia Box nu online is. Werkt alles naar behoren?

Reageer