Beantwoord

Verbinding werkt niet, betalingen gedaan

  • 29 October 2019
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

Beste mijn internet is afgesloten omdat ik te laat betaald heb, dit gaat over het bedrag van 48,99euro. Ik heb dit bedrag gisteren betaald maar dit komt van een Belgische rekeningnummer. Nu was mijn vraag of jullie dit terug kunnen aansluiten aub. 

Vriendelijke groeten 

cuypers Yasmin

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 October 2019, 18:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Yasmincuypers, afgesloten zijn is nooit fijn natuurlijk! Als je het handmatig van hebt overgemaakt van het Belgische rekeningnummer kan de verwerking tot 5 werkdagen duren. Of heb je het overgemaakt met een iDEAL link die je van ons hebt gekregen? Dan kan het binnen enkele uren verwerkt worden. Hoe heb je het precies betaald?

Als je me dat kunt laten weten en je postcode en huisnummer op je forumprofiel kunt toevoegen kan ik ook met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Hallo @Yasmincuypers, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik nog met je mee kan kijken hiernaar hoor ik het graag van je.