Beantwoord

Verbinding werkt niet na monteurbezoek

  • 26 March 2020
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Badge

hoi hoi 

 

Ik woon dan niet in het buiten gebied, maar helaas heb ik het zelfde probleem!

Monteur is hier dan wel geweest maar ivm corona heeft de monteur het aangesloten op het glasvezel en naar de modem dat was het! 

Meer kon hij niet doen.

wel de 2 de lijn aan de telefoon gehad, die zei tot 18 uur modem uitzetten 1 uur en 30 minuten dan zou het mogelijk opgelost zijn , opnieuw aanzetten als het niet is opgelost , dan bellen !

Je raad het al grrrr ze werken maar tot 18 uur pffff! zit nu op me mobiel data en hoop morgenochtend 

dit is opgelost!!!!! de clou wel of geen monteur probleem is het zelfde !!! 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door erwinenmonique 2 April 2020, 20:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @erwinenmonique. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je gisteren nog geen gebruik kon maken van onze diensten. Werkt het inmiddels al? Als het nog niet werkt, dan zoeken we het graag verder voor je uit. Zou je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel en een berichtje willen achter laten in dit topic? 

Badge

helaas nog niet !

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor het invullen van je profiel, Erwin. Daarmee heb ik gekeken en ik zie dat er een actieve verbinding is. Ik zie ook dat er vanmorgen een technische melding is aangemaakt waar op dit moment aan gewerkt wordt. Dus dat wil ik graag ook even afwachten. Indien nodig wordt er vanuit de technische collega's telefonisch contact opgenomen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @erwinenmonique, hoe staat het er nu voor? Werkt alles naar behoren?

Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord, dus we gaan er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als we toch nog iets voor jou kunnen betekenen, dan horen we dat graag van je!

Badge

Inmiddels is idd alles netjes opgelost, der is mij verteld dat door stof op het glasvezel wij de problemen hadden. En alles is nu top dank je voor de snelle service!!!

Reputatie 7
Badge +21

Wat fijn dat het probleem verholpen is. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer