Beantwoord

Verbindingen zijn slecht

  • 7 March 2021
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Ik ben al een tijd aan het kloten met de Wifi en internet.

Monteur is geweest omdat ik slechte wifi had op midden etage. Hij heeft toen extra experia versterkers geplaatst. Ik heb er nu drie. Aanvankelijk werkt het prima. Als KPN meet werkt het prima, alles lijkt goed maar toch valt de wifi regelmatig weg en soms zelfs het bedraadde netwerk op de pc, herkent het netwerk niet. TV blijft het wel doen.

Vandaag weer aan het kloten en kom ik niet eens in mijn devicemanager. Wachtwoord niet goed. Blijkt het ineens mijn vorige wachtwoord te zijn, niet eens, die van het device zelf.

Inmiddels werkt het weer maar mijn ring doorbel wil met geen mogelijkheid meer verbinden. Blijft zeggen dat het wifi wachtwoord niet klopt, best gek als mijn andere divices gewoon verbonden zijn.

Op mijn NT glasvezel kastjes, branden drie lampjes, het onderst knippert oranje.

Iemand nog suggesties.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 8 March 2021, 11:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @JayJay231169, welkom op ons forum en bedankt voor je bericht. Balen dat je al een tijdje problemen met jouw internetverbinding ervaart. Knap lastig, helemaal in deze tijd. Je geeft aan dat het onderste lampje op jouw glasvezelkastje oranje knippert. Die zou groen moeten zijn, Dat deze oranje knippert betekent dat de verbinding tussen het glasvezelkastje en het modem niet goed is. Ik zou je daarom willen aanraden om deze kabel te vervangen voor een nieuwe CAT 6 ethernetkabel van 1 meter lang. Je kunt deze bestellen via onze webshop door op de link te klikken. Hopelijk behoort het wegvallen van jouw verbinding hiermee tot het verleden.