Vraag

verbindings ip problemen Experia Box V10a

  • 15 juni 2020
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

De experiabox blijft ip adressen weigeren en geen internet doorgeven. (wifi en vast bedraad)

Draadloos al uitgezet omdat deze helemaal draak is.

Huis situatie niks veranderd enkel een nieuwe V10a gekregen .

5 jaar met de V8 “0” problemen gehad.

Om de 2/3 dagen alles uitzetten om alles te reseeten.

Daarna weer een paar dagen ok.

Modem al gereset naar fabrieksinstelling en nog veel meer niets helpt.

Nu een paar maanden verder , ik ben het zat!

Gezien de meldingen hier op het forum lijkt het me tijd voor een serieuze oplossing.

 

Oplossing graag

 

Groet

Marcel

 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marcel, welkom op het forum. Excuses voor de late reactie, het is ontzettend druk hier. Hoe je het ook wend of keert, wat jij beschrijft lijkt me niet goed. Je moet gewoon normaal gebruik kunnen maken van de diensten die bieden natuurlijk. Om de paar dagen resetten is natuurlijk niet de bedoeling, dus ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Profiel ingevuld.

Gisteren de V10a weer 15 min. uitgezet , daarna werkt hij weer een paar dagen. 

Reputatie 7
Badge +24

Profiel ingevuld.

Gisteren de V10a weer 15 min. uitgezet , daarna werkt hij weer een paar dagen. 

Hi @MarcelCora. Ik zie vandaag ook weer een verbreking staan. Het kan zijn dat als ik een verdere analyse doe, dat het modem nog eenmaal wordt gereset, is dat goed? Niet dat je erdoor wordt verrast tijdens werk of iets dergelijks,

Geen probleem. 

Ben al blij dat er iets gebeurt , werken hiervandaan doen we vanaf onze telefoon tethering.

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem. 

Ben al blij dat er iets gebeurt , werken hiervandaan doen we vanaf onze telefoon tethering.

Dank. Ik heb een nieuw modem jouw kant op gestuurd. Dat is toch de meest voor de hand liggende oplossing lijkt me. Ik stuur je een privébericht met de details.

Reageer