Beantwoord

verbindings ip problemen Experia Box V10a

  • 15 June 2020
  • 8 reacties
  • 116 keer bekeken

De experiabox blijft ip adressen weigeren en geen internet doorgeven. (wifi en vast bedraad)

Draadloos al uitgezet omdat deze helemaal draak is.

Huis situatie niks veranderd enkel een nieuwe V10a gekregen .

5 jaar met de V8 “0” problemen gehad.

Om de 2/3 dagen alles uitzetten om alles te reseeten.

Daarna weer een paar dagen ok.

Modem al gereset naar fabrieksinstelling en nog veel meer niets helpt.

Nu een paar maanden verder , ik ben het zat!

Gezien de meldingen hier op het forum lijkt het me tijd voor een serieuze oplossing.

 

Oplossing graag

 

Groet

Marcel

 

 

 

icon

Beste antwoord door MarcelCora 6 July 2020, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi Marcel, welkom op het forum. Excuses voor de late reactie, het is ontzettend druk hier. Hoe je het ook wend of keert, wat jij beschrijft lijkt me niet goed. Je moet gewoon normaal gebruik kunnen maken van de diensten die bieden natuurlijk. Om de paar dagen resetten is natuurlijk niet de bedoeling, dus ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Profiel ingevuld.

Gisteren de V10a weer 15 min. uitgezet , daarna werkt hij weer een paar dagen. 

Reputatie 7
Badge +25

Profiel ingevuld.

Gisteren de V10a weer 15 min. uitgezet , daarna werkt hij weer een paar dagen. 

Hi @MarcelCora. Ik zie vandaag ook weer een verbreking staan. Het kan zijn dat als ik een verdere analyse doe, dat het modem nog eenmaal wordt gereset, is dat goed? Niet dat je erdoor wordt verrast tijdens werk of iets dergelijks,

Geen probleem. 

Ben al blij dat er iets gebeurt , werken hiervandaan doen we vanaf onze telefoon tethering.

Reputatie 7
Badge +25

Geen probleem. 

Ben al blij dat er iets gebeurt , werken hiervandaan doen we vanaf onze telefoon tethering.

Dank. Ik heb een nieuw modem jouw kant op gestuurd. Dat is toch de meest voor de hand liggende oplossing lijkt me. Ik stuur je een privébericht met de details.

Reputatie 7
Badge +25

Heb je 'm inmiddels ontvangen/aangesloten @MarcelCora? Ik ben nieuwsgierig naar het resultaat.

Beste Paul ,

Nu weet ik weer wat glasvezel is !

Zaterdag  de nieuwe BOX 12 opgehaald en geinstaleerd.

Nu na 2 dagen nog steeds geen uitval/verbreking gehad.

In Netwerk geeft pc nu ook direct alle apparaten weer met “NAAM” !

Na 4 maanden tobben is dit super.

Kan ik de rekening van de tethering GB afgelopen maanden doosturen :ghost:

Voor alle KPN gebruikers die met dit soort gekke  IP/verbindings/weigeren/uitval enc. zitten te tobben , V10a wisselen voor een BOX 12.

 

Paul bedankt voor het meedenken.

Enkel had KPN hier eerder in moeten grijpen.

 

Groet

Marcel

Reputatie 7
Badge +25

Ben blij dat het uiteindelijk dan toch is opgelost. Je hebt die KPN Box 12 gekregen door een klein vleugje geluk (normaal gesproken zou je een andere V10A krijgen), maar dat mag de pret verder niet drukken.