Beantwoord

Verbindingset uitrbreiden met access point

• 17 september 2018
  • 7 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik heb slecht wifi op zolder en heb nu een DVS 1200 verbindingset en dus bekabelt internet op zolder. Kan ik deze set ook uitbreiden met een access point? Zodat ik daar dus ook wifi heb? Helaas is het niet mogelijk om een UTP kabel rechtstreeks vanaf de modem naar boven te trekken anders wist ik wel dat het kon.
icon

Beste antwoord door PeterG 17 september 2018, 16:46

Je kunt het KPN wifi accesspoint of elk andere probleemloos op een dvs aansluiten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Je kunt het KPN wifi accesspoint of elk andere probleemloos op een dvs aansluiten.
Reputatie 7
Badge +18
Hi vmbarend, welkom op het forum. Dit is inderdaad mogelijk mits er via de draadloze adapters een goede verbinding wordt overgebracht naar de zolder, dit kan verschillen omdat het afhankelijk is van je elektriciteitsnetwerk. Doe een speedtest eerst voor de zekerheid, als het resultaat naar wens is kan je daar een WiFi point plaatsen.
Reputatie 7
Badge +18
Vmbarend, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Sorry voor mijn late reactie. Ik heb mijn vraag niet helemaal volledig geformuleerd want wat ik eigenlijk bedoel dat als ik een access point plaats of ik dan wel dezelfe ssid hou. Dus niet dat ik beneden en boven twee verschillende netwerken heb. Dus als je van beneden naar boven loopt en dan een hetzelfde netwerk behoudt..
Reputatie 7
Je kunt het accesspoint gewoon van hetzelfde SSID en WPA voorzien als de Experiabox. Standaard is dat (natuurlijk) niet zo.
Reputatie 7
Badge +18
Je kunt het accesspoint gewoon van hetzelfde SSID en WPA voorzien als de Experiabox. Standaard is dat (natuurlijk) niet zo.

Helemaal juist! Dankje Peter.
Dank jullie beide!

Reageer