Beantwoord

Verbindingsset DVS 650

  • 26 January 2019
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

Wat kan ik doen om de onderlinge verbinding te verbeteren; ik heb problemen met het beeld / geluid op mij tv die is aangesloten op deze set.
Het home lampje brand rood.
Is de kwaliteit van deze verbinding bij de verbindingsset 1200 beter?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 January 2019, 12:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jannet. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je verstoringen ziet tijdens het tv kijken. Welke type Draadloze Verbindingsset heb je op dit moment in huis? Als het lampje rood brandt betekend dat de onderlinge verbinding inderdaad niet goed is. Je zou het software van de Draadloze Verbindingsset kunnen updaten. Onderaan op deze pagina kan je bekijken hoe je dit kunt doen. Kies bij "Veelgestelde vragen over de Draadloze Verbindingsset" voor "Heb je een DVS van voor augustus 2014" en je krijgt de stappen te zien. De onderlinge verbinding is op de DVS 1200 inderdaad verbeterd, waardoor de kans op een storing kleiner is geworden. Laat je mij weten of het is gelukt?
Hallo Vikash, de update was niet nodig omdat de verbindingsset al over de nieuwste software beschikte. Dat is dus helaas niet de oplossing voor het probleem.
Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +21
Dat is erg jammer. Ik verwacht dat deze Draadloze Verbindingsset dan niet meer voldoende is en dat je een nieuwere variant moeten aanschaffen om dit probleem te verhelpen. Dit kan in onze webshop.

Reageer