Beantwoord

WiFi verbonden zonder internet

  • 11 August 2020
  • 7 reacties
  • 995 keer bekeken

Sinds kort problemen met WiFi. Hij verbind wel maar heeft geen internet. Op het modem (experia Box V10) brand het "Services" lampje oranje. " heb het modem al medere keren aan en uit gezet. Ook heb ik hem terug naar fabrieksinstellingen gezet. Dit alle zonder resultaat. Hoe los ik dit op? 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 12 August 2020, 11:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @wytze01, welkom op ons forum! 

Lastig dat jouw internetverbinding het niet doet, terwijl je wel met WiFi verbonden bent. Ik heb er meteen voor je naar gekeken, en zie dat er een storing in jouw buurt is op dit moment, waar ook jouw verbinding last van heeft. De Technische Dienst is druk bezig om de storing zo snel mogelijk op te lossen, en verwachten de verbinding uiterlijk vanavond te herstellen.

Heb je intussen ook een sms over deze storing gehad? Zo niet, laat het dan even weten en vul je mobiele nummer in je forumprofiel in. Dan controleren we of het mobiele nummer goed ingesteld staat, zodat je een volgende keer een sms krijgt als er iets in jouw buurt aan de hand is. Laat je het ook weten als er iets verandert of als je vragen hebt?

Reputatie 7
Badge +24

@wytze01, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

@wytze01, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Ik heb nog steeds af en toe het zelfde probleem. Soms gaat het een heletijd goed maar nu valt het internet om het kwartier voor een paar minuten weg. 

Reputatie 7
Badge +19

@wytze01 Het lijkt erop dat de storing nog niet helemaal opgelost is, waardoor je nog problemen in de verbinding kan ondervinden. Er wordt aan gewerkt door de storingsdienst. Hoe staat het er nu voor met jouw verbinding?

Nog steeds regelmatig geen internet terwijl ik wel WiFi verbinding heb. 

Reputatie 7
Badge +19

@wytze01 Ik krijg de melding over de storing nog steeds te zien. Hoe staat het ervoor met jouw verbinding? Heb je het modem in de tussentijd al eens gereset en maakt dit verschil? 

Hoi,

 

Ik heb hier ook last van sinds ik vorige week buitengebied heb geïnstalleerd. 

Om de halve klap, een uitroepteken naast mijn WiFi icoontje.

 

Hellup!