Beantwoord

Verdeelkast glasvezel etc.

  • 15 March 2019
  • 6 reacties
  • 178 keer bekeken

Op de Preludeweg 19 in Almere staat een verdeelkast. Deze is een jaar of twee geleden omver gereden
en provisorisch gerepareerd met een blauwe zak. Gebeurt daar nog iets mee of moeten we wachten tot het signaal wegvalt?
icon

Beste antwoord door Ward_ 15 March 2019, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Die is niet KPN maar van Ziggo.
Dat kan wel maar er staat KPN op. Waar moet ik dan zijn?
Reputatie 7
Badge +10
Dat lijkt me heel sterk. KPN heeft twee kastjes staan in de buurt maar die staan allebei nabij de kruising met het Fugaplantsoen.
Ik neem aan dat je het kastje bedoelt dat rechts van nummer 19 staat, verscholen in het groen?

Misschien kan je een foto hier plaatsen van dat kastje, wellicht waarop we kunnen zien wat er op staat? Op KPN kabelverdelers staat normaal namelijk nooit een naam. Maar als deze toch van ons is, en de administratie klopt niet, dan kunnen we dat aanpassen en kan ik ook doorgeven dat er iets aan gedaan moet worden.
Je hebt gelijk. Ik heb net even gekeken maar de zak die er omheen zit is af-getapet met een Ziggo tape.
Heb je enig idee hoe ik aan een adres van Ziggo kan komen om dit te melden?
Ik ga er een beetje van uit dat ze minstens zo'n actief forum als wij hebben, Paulmans: https://community.ziggo.nl/

Ik zou dáár de vraag nogmaals stellen en dan hoop ik dat het netjes afgehandeld word.
Bedankt. Ga ik zeker doen.