Beantwoord

Verdeelkast op de oprit, van wie is deze?

  • 10 May 2021
  • 8 reacties
  • 320 keer bekeken

Er staat een verdeelkast tegen de gevel van het huis in de **** . Is deze verdeelkast van KPN of van wie anders?

 

*admin: privégegevens verborgen

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 10 May 2021, 21:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Ommen4.0 

Jou je eens een foto willen plaatsen van die verdeelkast? Zo kunnen we kijken of het van KPN is of niet.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ommen4.0 

Kan je een hier een foto plaatsen van de kast, zodat we mogelijk kunnen bepalen van wie deze is?

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Ommen4.0 

Kan je een hier een foto plaatsen van de kast, zodat we mogelijk kunnen bepalen van wie deze is?

Ik was eerder @RBxx, na-apen? :joy::speak_no_evil:

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Ommen4.0,

Heb je inmiddels al anders contact opgenomen met KPN? Als we je nog kunnen helpen, laat het dan vooral weten.

Hallo @Ommen4.0 

Kan je een hier een foto plaatsen van de kast, zodat we mogelijk kunnen bepalen van wie deze is?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ommen4.0 

Dit doet me niet direct denken aan een KPN kast, maar eerder één van het kabelbedrijf (Ziggo)

Reputatie 7
Badge +22

@Ommen4.0 die kast op jou foto is niet van KPN, KPN heeft deze kasten in de wijken staan: 

Wat KPN nog wel eens tegen komt is dat er dit soort kastjes tegen de gevel van het huis staan of oprit: 

 

Reputatie 7
Badge +12

@Ommen4.0 die kast op jou foto is niet van KPN, KPN heeft deze kasten in de wijken staan: 

Wat KPN nog wel eens tegen komt is dat er dit soort kastjes tegen de gevel van het huis staan of oprit: 

 

Wat heb ik toch een haat liefde relatie met die stapnet ‘58 kasten.

Ontopic; Dennis heeft gelijk, dit is absoluut geen kast van KPN. Wat de functie van deze kast is kan ik niet vertellen.