Beantwoord

Verdwenen korting... terwijl deze wel bij de wijziging tijdens bestelling staat.

  • 1 December 2019
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo medewerkers van KPN,

 

Edit: even een mention toevoegen: @Alex_P bijvoorbeeld?

 

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen… ik weet gerust wel dat een korting kan verdwijnen als je een wijziging doorvoert, mááááár… wat als ik bij wijziging op de overzichtpagina alsnog de korting zie staan? Ik downgrade ook niet, ik doe eigenlijk een wijziging binnen de eerste 14 dagen na in gebruikname. Ik vond het zelf eerlijk gezegd wel vreemd dat de korting actief bleef, maar heb de sprong wel gewaagd om de wijziging van 200 naar 500 door te voeren. De korting bleef immers staan!!!

 

Nu is het echter na bevestiging van de wijziging:

 

Dit is niet echt netjes lijkt mij? Als die korting direct uit het overzicht gehaald was bij wijziging, had ik nog wel 3 maanden gewacht. Ik blijf het vreemd vinden. Net als verzending van een iPhone op zondag terwijl ik voor 6 december heb gekozen. Telefoons die niet leverbaar zijn ná afronden bestelling. Vreemd... voorzichtig wil ik het eigenlijk een beetje misleidend noemen. Zal wel niets aan gedaan kunnen worden, maar wil het wel even kwijt.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 December 2019, 16:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Dit is de korting die je kreeg voor het afsluiten van een nieuw abonnement als ik het goed zie? We ervaren op dit moment af en toe dat mensen met een Husselabonnement die hun pakket wijzigen, ook hun korting verliezen. Terwijl dat, zoals je zelf ook terecht opmerkt, niet zou moeten. Die korting zou alleen moeten vervallen als jij je gehele abonnement naar een lager niveau zou brengen. Maar bij het toevoegen (of zelfs ook verwijderen) van een optie, hoort deze te blijven staan. Het heeft even geduurd voordat we reageerden, het is nogal druk. Laat even weten of je dit toevallig via andere weg hebt laten oplossen. Zo niet, dan crediteer ik de missende actiekorting voor je.

 Hallo @Erik_ 

 

Dan ben ik blij dat ik toch wat gemeld heb hier en bedankt voor de verduidelijking. Ik heb verder nog geen contact opgenomen omtrent dit ‘probleem’, want zo erg is het nou ook weer niet, maar enige duidelijkheid (zoals jij nu gegeven hebt) was wel gewenst. Dus als jij dit op zou willen pakken, heel graag…

 

Thanks!

 

Reputatie 7
Badge +30

Met iets vertraging wederom: dank voor je reactie! Dan ga ik dit regelen. We hebben hier op dit moment wat verstoring in de applicatie die ik daarvoor nodig heb. Dus ik kom er morgen bij je op terug.

Reputatie 7
Badge +30

Bij dezen heb ik de korting voor je gecrediteerd, Creative. Herstellen naar maandelijks kan niet. Dus dat betekent dat op je volgende factuur de korting voor de volledige periode in één keer in mindering wordt gebracht. 

Mijn hartelijke dank @Erik_ Perfect geregeld! Blij dat ik toch even contact heb gezocht.