Vraag

Vergoeding

• 1 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

Beste Kpn,

Helaas hebben we al ruim een maand geen tv of internet. We hebben 2x een noodkastje gekregen, deze konden wij niet aansluiten omdat wij geen scartkabel kunnen aansluiten. Vervolgens hebben we een kaart gehad, nu blijkt dat deze niet geactiveerd was en we daarom maar 3 zenders hebben. Vandaag kwam eindelijk de monteur om alles aan te sluiten. Nu is er sprake van een landelijke storing dus kon de monteur niet veel en zitten we weer zonder TV en internet. dit grapje duurt nu al ruim een maand. Volgende week donderdag komt de monteur wéér om te kijken of hij nu wel kan aansluiten. Dit betekent weer vrij pakken en wéér een week zonder tv en internet.

Ik zie graag een oplossing in de vorm van een vergoeding voor de geleden schade.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Daphne, welkom op het forum. Wat een nare situatie, waar volgens mij niemand op zit te wachten. Als ik je bericht zo lees dan is het allemaal in behandeling maar als ik hierin wat kan doen, dan doe ik dat graag. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik of ik nog wat kan doen.

Een vergoeding is natuurlijk te regelen als er fouten zijn gemaakt (en dat lijkt het geval zeker te zijn). Dat wordt echter wel altijd achteraf gedaan om een zo goed mogelijk beeld te hebben van alle ongemak.

Reageer