Beantwoord

Vergoeding aanvragen

  • 14 October 2019
  • 11 reacties
  • 532 keer bekeken

Van 30 sept. t/m 5 okt. geen diensten van jullie kunnen ontvangen, vaste telefoon, mobiel, internet en T.V/radio. Zou hier graag een vergoeding voor ontvangen. Vandaag KPN gebeld en moest dit hier melden.
Hoop graag hier gauw wat van te horen.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 October 2019, 19:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Hoi @storingschade, welkom bij ons op het forum. Wat naar dat je een storing hebt gehad, gelukkig is deze inmiddels wel opgelost! In zulke gevallen kan een vergoeding aanvragen via deze pagina op onze website. Je kunt het formulier daar invullen en daarmee wordt de vergoeding in gang gezet. Laat je weten of het daarmee is gelukt?

Ik heb geprobeert dat formulier te vinden, maar is mij niet gelukt. Hoop dat u mij kan helpen.

Reputatie 7

Als je op de link in mijn vorige bericht klikt, kom je meteen op dat formulier uit. Wat gebeurt er als jij op die link klikt, krijg je dan iets anders te zien?

ls ik op die link klikt krijg ik favorieten en staat mijn bericht van een paar dagen geleden waar 

ik de storingschade heb gemeld en gevraagd om een vergoeding.

 

ik kreeg net een formulier te zien met de datum van ingang heb ingevuld 30 sept. en de einddatum kon niet anders dan 2 okt. maar de oplossing is pas 5 okt. gerealiseerd, ook op dit formulier stond dat er geen storing is geweest terwijl er bij mij 2 keer een monteur geweest is en de 2e keer hij het euvel heeft kunnen oplossen bij een centraalkastje in de wijn, dus wel degelijk een storing van 6 dagen.

in de wijk bedoelde ik, excuses.

Reputatie 7

Ah kijk, dat veranderd de situatie. Uit je eerste bericht begreep ik niet dat je dat formulier al had ingevuld :slight_smile:

Zou je in dat geval jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen invullen? Dan kan ik daarmee kijken wat ik kan zien.

Heb inmiddels gedaan, postcode en huisnummer.

Dat formulier kreeg ik ook vanmiddag pas te zien en niet eerder.

Ik hoop dat KPN nu tot vergoeding kan over gaan, waren toch 6 vervelende dagen was niet bereikbaar voor niemand.

zou graag een reactie ontvangen ivm teruggave "storingvergoeding",

ben namelijk al een paar dagen aan het reageren maar weet nog niks.

Reputatie 7

Hoi @storingschade, ik was gistermiddag en eerder vandaag vrij, waardoor ik je berichten niet eerder zag. Ik zie ze nu en ben meteen voor je bezig gegaan. Ik zie dat je er ook telefonisch contact over hebt gehad, daarbij werd aangegeven dat het ingevulde formulier het beste afgewacht kon worden. Maar zoals je het formulier omschreef en aangezien ik er geen melding van terugzie in het systeem lijkt het erop dat het formulier niet goed is doorgekomen. Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin de vergoeding die ik voor je in orde heb gemaakt. Deze zal je terugzien op de volgende factuur.