Beantwoord

Vergoeding aanvragen bij storing

  • 30 July 2020
  • 10 reacties
  • 271 keer bekeken

Na een maandenlange storing waarbij zowel het wifisignaal als het tv signaal dagelijks etelijke malen uitviel is afgelopen dinsdag 28 juli het probleem eindelijk verholpen. Het probleem leek in de KPN centrale te zitten. u wil ik graag in aanmerking komen voor een vergoeding. Hoe regel ik dit.

Op het standaard formilier kan je alleen een vergoeding krijgen voor 3 dagen terwijl ik maanden deze elende heb meegemaakt.

 

icon

Beste antwoord door Natasja 26 August 2020, 20:12

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Eldert Harder. Van harte welkom hier. Wat rot dat je maandenlang problemen had met je verbinding. Je geeft aan dat je verbinding dagelijks wegviel. Als je via het formulier een vergoeding aanvraagt, dan is dat een wettelijke vergoeding bij een netwerkstoring van meer dan 12 uur. Dit betekent dus dat je helemaal geen diensten had. Dat was bij jou niet aan de orde, lees ik. Ik kan je niets beloven, maar ik kijk graag of ik iets voor je kan doen. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik ernaar kijken.

Hallo Natasja, hoe krijg ik toegang tot mijn profiel? Ik heb wel een KPN account waar de gegevens instaan.

groet,

eldert

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Eldert Harder. Als je op dit linkje klikt, dan kom je bij je profiel terecht. Als je vervolgens inlogt met je KPN ID, kun je je gegevens invullen in je profiel en dan klik je onderaan op ‘Sla wijzigingen op’. Ik lees graag of het gelukt is.

Ik heb alle gegevens ingegeven in mijn profiel. Hoor graag hoe verder.

Groet,

Eldert

Reputatie 6
Badge +9

Ik heb alle gegevens ingegeven in mijn profiel. Hoor graag hoe verder.

Groet,

Eldert


Dag Eldert. Ik zie geen gegevens in je profiel staan. :disappointed: Het is wel belangrijk dat je die invult. Klik op deze link en vergeet niet om de gegevens ook op te slaan door onderaan te klikken op ‘Sla wijzigingen op’. 

Oke, gebeurd.

Groet,

Eldert

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Eldert Harder. Dank je wel. Ik heb de notities van mijn collega's erbij gepakt. Ik zie dat je de verbindingsproblemen voor het eerst hebt gemeld op 12-06. Naar aanleiding daarvan is er toen een monteur geweest en uiteindelijk is het probleem op 28-07 verholpen. Ik zie wel dat je enkele dagen geleden ook contact hebt gehad en je opnieuw problemen met je verbinding hebt gemeld. Klopt dat? Dan lijkt het me namelijk eerst goed om hiernaar te kijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @Eldert Harder. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Is de vergoeding voor de (ver)storing inmiddels, via een andere weg, geregeld? En werkt je verbinding weer zoals het hoort? Als ik nog iets voor je kan doen, dan lees ik het graag.

Hallo Natasja,

Nog steeds wegvallend wifi signaal. Er zou nog contact met mij worden opgenomen. Is niet gebeurd. Ik kan wel weer en monteur laten komen maar moet hiervoor betalen. Ik heb toch gewoon recht op een goed werkend wifi signaal!! Ik binnenkort maar weer bellen met KPN, ik heb er nu even geen energie voor.

Groet,

Eldert Harder

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Eldert Harder. Uiteraard heb je recht op goed werkende WiFi: iedereen heeft dat en ik kan me me nauwelijks indenken dat iemand dat betwijfelt. Goede WiFi vergt soms enige tijd en moeite en soms ook een investering. Nu zit er natuurlijk wel een verschil tussen bekabelde verbindingsproblemen en WiFi-problemen. Ervaar je op dit moment bekabeld ook nog problemen? Zo niet, wil je de Wifi Manager dan eens doorlopen? Wat komt daar precies uit? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je dit door willen nemen? Ik lees graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn. Laat daarbij weten hoe je thuisnetwerk eruitziet, welk modem je gebruikt en of je Experia WiFi's of SuperWifi punten hebt. Dan help ik je graag verder. 

Reageer