Beantwoord

Vergoeding en klacht monteur komt niet opdagen.

  • 25 July 2019
  • 16 reacties
  • 1137 keer bekeken

Na meerdere telefoontjes met medewerkers van de klantenservice net het advies gekregen om een klacht in te dienen (net gedaan) en een vergoeding aan te vragen. Dit omdat ik nog tot 5 aug moet wachten op een monteur die mijn pakket komt aansluiten, terwijl eerst mondeling was toegezegd dat deze op 18 juli en later 24 juli zou komen en later per mail bevestigd dat die vandaag zou komen. Tussen 12.00-14.00u zitten wachten en gebeld met KPN. De monteur was ziek naar huis gegaan. Mijn abonnement bij Ziggo loopt dus nu gewoon door.

Vanaf 16 juni heb ik geen internet en televisie meer boven. Toen der tijd nog bij Ziggo en niet netjes behandeld, dus 17 juni overgestapt op KPN. Door het opzegtermijn van 1 maand zou ik op 18 juli gebruik kunnen maken van de diensten van KPN. Inmiddels meerdere malen contact gehad met de klantenservice:
14 juli om 11.45u: 27 min en 13 sec
25 juli om 12.05u: 9 min en 29 sec
25 juli om 13.06u: 22 min en 28 sec
25 juli om 13.40u: 55 min en 13 sec

Graag wil ik een compensatie aanvragen omdat ik nu tot 5 aug moet wachten totdat alles wordt aangesloten, voor de gemaakte mobiele kosten en voor de vakantiedag die ik kwijt ben doordat de monteursafspraak vandaag werd afgezegd in het tijdsbestek dat hij zou komen. Welk formulier moet ik invullen?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 July 2019, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Badge +19
Wat een gedoe allemaal zeg en wat een slechte start. Goed dat je hier je verhaal verteld. Hier wordt altijd goed geholpen. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul alvast je profiel helemaal in met klantnummer etc. Dit is alleen zichtbaar voor jezelf en de medewerker. Als je alles vast invult kunnen ze meteen voor je aan de slag.
Dank je wel Joep1965! Precies een reactie die ik nodig. Ben zo teleurgesteld en boos!

Heb mijn profiel volledig ingevuld. Bedankt voor de tip!
Badge +19
Ik heb toch nog een vraagje. Heb je nu helemaal niets? Geen internet en tv? Omdat je het over boven hebt? Beneden wel?
Dag @Marjolein Vorspaget . Wat een vervelende gang van zaken! Een monteur kan natuurlijk ziek worden maar dan mag je wel verwachten dat er een snelle oplossing geboden wordt. Je hebt, mede dankzij @Joep1965 je profiel aan aangevuld en ik kan in je dossier kijken. Je klacht is bij ons binnengekomen en toewezen aan een collega. Die heeft jou vandaag ook proberen te bellen, zie ik. Het is nu voor mij niet handig mij hier in te mengen - anders gaat alles door elkaar lopen. De klachtenafhandeling zal nog meerdere belpogingen doen.
Wat ik me nog wel afvraag: Hoe is het nu met jouw diensten? Je hebt nog ziggo? Is er wel een doos met spullen bezorgd?
Dag @Erwin_
Bedankt voor je reactie. Ik ben vandaag door niemand gebeld, niet op mijn thuis telefoon en niet op mijn mobiel.

Op dit moment heb ik nog Ziggo inderdaad. Het installatiepakket van KPN is 12 juli al bezorgd. Boven is geen televisiesignaal en de Wi-Fi is er niet of valt constant uit.
Dank voor de update, Marjolein.
Ben je goed bereikbaar op dat mobiele nummer dat in je profiel staat? Want dan zet ik dat bij het dossier. Mijn collega belt afgeschermd.
@Erwin_
In mijn profiel heb ik bij persoonlijke opmerkingen mijn beide telefoonnummers gezet. Op mijn 06 ben ik inderdaad het best te bereiken. Wanneer wordt er contact met me opgenomen?
Dat durf ik niet te zeggen. Ik ga er van uit dat men jou vandaag of morgen weer gaat proberen te bellen. Mocht dat niet het geval zijn, laat het mij weten.
@Erwin_ nog steeds geen contact gehad met KPN. Dit is toch niet normaal... Ik ben morgen na 13.00u te bereiken.
Wat vreemd, Marjolein. Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?
Verder kan ik vanuit mijn positie aanbieden om je te helpen met zelf installeren.(mocht je nu geen diensten hebben) Mocht je dat zien zitten, uiteraard. Ik voorspel dat we die monteur niet eerder kunnen laten komen. Daar wil ik eerlijk over zijn. Momenteel heb je een openstaande klacht bij ons en zoals ik al eerder schreef is het niet handig dat meerdere helpdesks zich hier dan mee gaan bemoeien.
Ik kan je wel met praktische zaken helpen, dus als we samen dat modem moeten proberen aan te sluiten, zit ik voor je klaar.
Hoi @Erwin_ ,

Ik heb vanochtend gereageerd op je privebericht.

Bedankt voor je aanbod, maar zelf aansluiten heeft geen zin. Ik heb nog Ziggo-diensten beneden. Boven is er geen tv-signaal, dus hier zal echt een monteur voor moeten komen. En wat betreft de Wi-Fi moet er ook echt naar gekeken worden, omdat de verbinding steeds wordt verbroken.
Leuk je gesproken te hebben, Marjolein. 🙂 Ik had je graag met wat praktische zaken geholpen maar we hebben toch besloten om die monteur even af te wachten. Ik ga er van uit dat je daarna goed werkende diensten hebt. Als je mij tegen die tijd een seintje geeft gaan we de rest netjes afhandelen.
@Erwin_
De monteur is vandaag geweest!!! Het werkt!
Dat is fijn om te lezen! Ik stuur je een privébericht. Kun je daar op reageren? 🙂
Ik heb gereageerd op je privébericht.
Fijn dat we er uit zijn gekomen, Marjolein. Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, weet je mij te vinden!