Beantwoord

Vergoeding geen diensten

  • 30 September 2019
  • 7 reacties
  • 205 keer bekeken

Wij hebben afgelopen zomer van 17 juli t/m 15 augustus geen internet, interactieve tv en vast bellen gehad door een storing ergens buiten. Wij hebben wel een noodpakket gehad van KPN, maar dit werkte niet op mijn computer en wij hebben twee kastjes voor interactieve tv en kregen maar één digitenne kastje, waar ook veel minder zenders op te ontvangen waren. Ik heb gehoord, dat hiervoor een vergoeding wordt gegeven en wil hier graag gebruik van maken.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 October 2019, 10:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @MarietjeB. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je afgelopen zomer een tijdje zonder diensten hebt gezeten. Wanneer je door een netwerkstoring langer dan 12 uur geen gebruik kan maken van onze diensten kan je op deze pagina een vergoeding aanvragen.Je hebt recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag.
Ik heb DEZE PAGINA aangeklikt en nu blijkt, dat ik te laat ben met het aanvragen van een vergoeding.
De storing is nl. 15 augustus opgelost, maar heeft wel 4 weken geduurd, dus veel langer als 12 uur, dit heb ik hierboven ook al aangegeven.
Ik heb al eerder gezocht bij KPN hoe ik dit aan kon vragen, maar ik kwam hier helemaal niet uit.
Gisteren kwam ik uiteindelijk op deze site uit en nu ben ik dus blijkbaar te laat.
Ik vind nog steeds dat wij wel recht hebben op een vergoeding.
Reputatie 7
Badge +21
Wat vervelend dat je niet meer het online formulier kan gebruiken om een vergoeding aan te vragen. Ik zal het voor jou intern doorzetten naar onze klachtenafdeling. Een collega zal dan contact met jou opzoeken om dit verder te bespreken/oplossen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en contact telefoonnummer? Het telefoonnummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Goedemorgen.
De gegevens in mijn Forum profiel heb ik aangepast. Ik hoop voldoende om jullie te informeren.
Mijn eigen mobiele nummer heb ik ook vermeld.
Héél hartelijk dank voor dit antwoord.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist doorgezet. Er zal zo snel mogelijk contact met jou opgenomen worden. Verder zag ik dat nog niet alle voordelen actief waren. Je had het Internet en TV abonnement nog niet aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Dit heb ik alsnog voor je gedaan. Je krijgt nu een gratis verdubbeling van MB's (beide mobiele abonnementen) en een het pluspakket is vanaf nu ook gratis. 😉
Deze heb ik niet geplaatst, heb geen contact gehad met KPN
Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MarietjeB. Ik zie dat er op 03-10-2019 telefonisch contact met jou is opgenomen. Mijn collega heeft dit verder met jou heeft besproken en ik zie dat er uiteindelijk is aangegeven dat er geen vergoeding gegeven kan worden. Helaas kan ik hier zelf niets aan veranderen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer