Beantwoord

Vergoeding kan ik niet aanvragen voor een storing

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Beste heer/mevrouw, 

Ik wil graag een vergoeding aanvragen. Op 4 november 2019 heb ik mijn particuliere abonnement omgezet naar een zakelijke. En het abonnement omgezet van internet en tv naar alleen internet. Hierbij hebben jullie een fout gemaakt. De verbinding was sinds die dag gestopt en op dinsdag 8 november wisten ze pas te vertellen dat er een fout was gemaakt. Het nieuwe abonnement ging pas weer op 15 november in. Jullie vertelde me dat ik een vergoeding kon aanvragen. Dit wilde ik via de website, kpn.nl/vergoeding maar daar zijn mijn gegevens niet bekend. 

Hoop dat jullie mij hier wel bij kunnen helpen.

 

Met vriendelijke groet,

Bas van Eijk

icon

Beste antwoord door PeterG 29 October 2019, 00:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Ik neem aan dat je het over oktober hebt i.p.v. november. :wink:

Jaa het ging inderdaad over oktober. Zit met mijn hoofd soms al in november 🙈

Als op 4 oktober je abonnement al zakelijke was, zal je de claim via de zakelijke kant moeten doen. Tenzij het Klein Zakelijk (ZZP) is. Dan valt het onder de consumentenafdeling.

Formulier (zie onderaan).
https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Reputatie 7
Badge +24

Hi Bas, welkom hier. 

Ik kijk graag voor je na wat voor pakket je hebt. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?