Beantwoord

Vergoeding na storing

  • 10 May 2019
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Wat is de reden dat je maar 3 dagen vergoed krijgt terwijl we meer dagen zonder internet, telefoon en tv hebben gezeten?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 May 2019, 11:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Hannoniem, Waar is aangegeven dat je maar voor 3 dagen een vergoeding krijgt terwijl je langer een storing hebt gehad? Volgens de wet heb je recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Alle informatie over deze vergoeding staat op deze pagina, waar je ook je vergoeding kan aanvragen. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten? In dat geval kan het handig zijn om je gegevens toe te voegen aan je profiel.
Je kunt maar 3 dagen aanklikken via jullie site. Ik heb het uiteindelijk geregeld via de chatfunctie.
Reputatie 7
Badge +19
@Hannoniem, Gelukkig maar 🙂 Mocht je nog vragen hebben, zie ik ze graag tegemoet.

Reageer