Beantwoord

Vergoeding na storing

  • 26 July 2019
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Beste KPN, door een storing heb ik tussen 3 juli en 12 juli geen gebruik kunnen maken van jullie diensten, tv en internet (wifi). Er is een KPN-monteur geweest die constateerde dat het een probleem met de glasvezelverbinding was. Daarvoor is een monteur van Reggefeiber gekomen die uiteindelijk het probleem heeft verholpen. Graag wilde ik een formulier invullen voor vergoeding (wat mij ook werd geadviseerd via jullie chat).
Wanneer ik het invul kan ik echter alleen de einddatum 5 Juli aangeven als einddatum. Dit zijn slechts 3 dagen, terwijl de storing 10 dagen heeft geduurd.

In die dagen heb ik dus geen gebruik kunnen maken van Jullie diensten, heb ik extra kosten gemaakt bij mijn provider voor internet (4G) en betaal ik wel gewoon jullie tarief van ruim 62 euro p/mnd. Aangezien ik op het formulier niet de juiste info kan invullen...Op welke manier kan ik vergoeding krijgen?

Admin: Bericht afgesplitst van vergoeding
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 July 2019, 11:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @An28, Welkom op het forum. Wat rot dat je zolang zonder diensten van ons hebt gezeten. Uiteraad snap ik dat je niet wilt betalen voor de dagen wanneer je geen diensten van ons had. Hier kan ik je mee helpen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Stuur je hier een berichtje als je dat gedaan hebt? Dan kan ik het z.s.m. bekijken en koppel ik aan je terug hoe we dit gaan oplossen.
Reputatie 7
Badge +19
@An28, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer