Beantwoord

Vergoeding van kosten bij storing alles in 1

  • 6 May 2019
  • 3 reacties
  • 1428 keer bekeken

Ik heb van vrijdagavond 26 april rond 20.45 uur tot maandagochtend 29 april 08.30 uur geen internetverbinding gehad en daarmee geen TV, geen Internet/Email en geen vaste telefoon. Volgens de KPN-klantenservice lag de oorzaak in de configuratie van een server in de wijkcentrale. Om toch minimale verbinding te hebben met de buitenwereld, onder meer voor betalingsverkeer aan het einde van de maand, heb ik kosten gemaakt voor aanvullende datapakketten buiten bundel bij mijn mobiele telefoonprovider. Hoe kan ik de kosten a € 26.46 declareren?

Ik probeer de wettelijke vergoeding a 3/30 van mijn maandelijkse abonnementskosten terug te vragen via https://www.kpn.com/service/vergoeding/tv-internet-bellen.htm?type=fixed . Dat kan echter niet want ik schijn nog een storing te hebben aldus de website ("De netwerkstoring is nog niet opgelost. Wacht totdat de netwerkstoring is opgelost. Daarna kun je geld terugvragen. Bekijk de status op kpn.com/storingsinfo.").
Deze website meldt "Er zijn geen storingen of onderhoudswerkzaamheden in deze regio gevonden."
Dat laatste klopt; er is inderdaad geen storing, althans...

Jullie maken er echt een potje van.
Hoe nu verder?

By the way: 3/30 van onze abonnementskosten is een bedrag van € 8,80.
icon

Beste antwoord door Joran 7 May 2019, 17:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Rob, vreemd dat de storingsmelding nog open staat. Ik ga de vergoeding voor je regelen. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen zodra dat is gebeurd? Heb je van jouw mobiele provider een bevestiging van de aangeschafte bundels binnen deze periode?
Beste Joran,

Mijn profiel heb ik aangevuld conform verzoek.
De kosten voor het dataverbruik bij Simpel, inclusief extra aangeschafte bundels, heb laten nazoeken (zie mailtekst hieronder). De wettelijke vergoeding van 3/30 ste van ons maandabonnement a € 87,98 bedraagt € 8,80. Het totaal te verrekenen bedrag komt daarmee op € 49,30.


********************************************************************************************************
Rob,

Hierbij overzicht van Simpel internet kosten. Naast onderstaande overzicht 2x internetbundel á € 7,=.

Totaal € 40,50.
Controleer jij telling svp.


1000 MB aanvuller € 7,00
1000 MB aanvuller € 7,00


26-04-2019 21:04:20 in Nederland 0.24 MB € 0,04
26-04-2019 21:05:07 in Nederland 0.02 MB € 0,00
26-04-2019 23:35:31 in Nederland 0.09 MB € 0,01
27-04-2019 05:35:53 in Nederland 90.62 MB € 9,57
27-04-2019 11:35:55 in Nederland 729.55 MB € 0,00
27-04-2019 17:35:56 in Nederland 97.42 MB € 0,00
27-04-2019 17:39:41 in Nederland 0.00 MB € 0,00
27-04-2019 23:35:59 in Nederland 99.26 MB € 0,00
27-04-2019 23:36:28 in Nederland 0.00 MB € 0,00
28-04-2019 05:36:01 in Nederland 156.74 MB € 16,46
28-04-2019 11:36:03 in Nederland 3.48 MB € 0,42
28-04-2019 11:44:29 in Nederland 0.00 MB € 0,00
28-04-2019 14:11:26 in Nederland 372.71 MB € 0,00
28-04-2019 15:48:09 in Nederland 0.02 MB € 0,00
28-04-2019 15:49:27 in Nederland 3.66 MB € 0,00
28-04-2019 20:11:08 in Nederland 0.00 MB € 0,00
29-04-2019 05:32:18 in Nederland 20.87 MB € 0,00
29-04-2019 11:32:19 in Nederland 0.78 MB € 0,00
29-04-2019 11:32:40 in Nederland 0.00 MB € 0,00
29-04-2019 12:39:03 in Nederland 6.04 MB € 0,00

Totaal € 40.50

********************************************************************************************************
Reputatie 7
Badge +28
Dank! De tool doet het inmiddels weer. Na een storingsmelding blijft het ticket nog een week openstaan ter controle, en om je de mogelijkheid te geven terug te bellen. Toevallig is die week net afgelopen. Via die route wordt € 9 gecrediteerd. De gemaakte telefoonkosten heb ik ingediend, op de aankomende factuur wordt in totaal € 49,50 teruggestort.

Reageer