Beantwoord

Vergoeding voor de gemaakte kosten en ongemak.

  • 18 March 2019
  • 4 reacties
  • 189 keer bekeken

Op donderdagmorgen 14 maart bleek dat we geen internetverbinding meer hadden. De s'middags na mijn werk de modem gereset maar geen effect. Toen contact opgenomen met KPN en de constatering was na ze de boel hadden door gescand - nieuwe modem- Nu V9 en nieuwe ook want V10 is niks.
Volgende (vrijdag 15 maart) dag nieuwe modem aangesloten maar in het geel niets. Power en Wireless branden groen en Broudband knippert groen. Weer bellen. Modem weer doorgelicht en het gebruikelijke protocol weer gedaan maar geen effect. Conclusie nieuwe modem V10 want de V9 ging er in april uit. Ik zei o,k dan heeft u een andere versie dan degenen van gisteren.
Zaterdagmiddag (16 maart) nieuwe modem binnen. Ik open de doos wat blijkt V9 . Tegen beter weten in toch maar aangesloten maar u raad het al helemaal niets.
Weer contact opgenomen met KPN. Dit keer een heel wat minder vriendelijke meneer aan de lijn dan de vorige twee keren. Alle testen werden weer doorgenomen maar wederom geen resultaat. Conclusie er moest een monteur langs komen om te kijken wat het probleem was. Maar dat werd vandaag niets meer dus maandag (18 maart) Ik zei dat is nog een lange ruk zonder internet en tv en een zoon van 15 die niet kan gamen met zijn vrienden. Aan het eind van het verhaal kwam het er op neer dat ik baas thuis was over mijn zoon die omdat hij niet kon gamen maar moest gehoorzamen. De meneer wist mij ook nog te vertellen daar ik geen mobiel abonnement bij KPN had lopen hij ook geen mb's kon geven om toch te kunnen internetten. Was dat wel zo geweest dan had hij 50000 mb op de mobiel gezet. Hier hebben we heel lang over gesteggeld maar de service waar KPN altijd voor staat kon in dit geval niet worden gegeven omdat ik bij Simyo zit.
Maandag (18 maart) monteur was om 8 uur aanwezig en is om 13:15 uur weggegaan. Het probleem lag hem aan een draad in een kast een paar straten verderop die waarschijnlijk door een andere monteur beschadigt is. Maar alles doet het weer.

Mijn vraag heb ik ook recht op een vergoeding?

Ik heb een aantal keren mijn bundel en die van mijn zoon moeten opwaarderen om via mobiele hotspot toch met de laptop te kunnen internetten. En natuurlijk de ergernis en beperkt tv kijken. Dit omdat wij op onze slaapkamer gelukkig nog Digitenne hebben. De kosten voor de extra mb's bedragen €25,00.
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 March 2019, 13:48

Bekijk origineel

4 reacties

Voor elke dag dat u geen gebruik kunt maken van de diensten heft u recht op teruggave evenredig aan het aantal dagen /30 van uw maand prijs.

voor extra gemaakte kosten is er geen vergoeding mogelijk. Bel met 0800-0402 en vraag naar een medewerker om dit in gang te zetten is mijn advise.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Piete.S., Wat balen dat je ineens geen internetverbinding meer had en dat een nieuw modem simpelweg niet werkte. Dat er nog een modem is opgestuurd is natuurlijk erg frustrerend, aangezien al duidelijk was dat een nieuw modem niet de oplossing was. Ik begrijp dat je laatste contact niet erg aangenaam was. Dat maakt de situatie er natuurlijk niet beter op 😞 Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat alles weer werkt en je weer gebruik kunt maken van onze diensten. Zo te lezen heeft de monteur veel werk verzet om het probleem op te lossen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan doen wat betreft een vergoeding. Stuur je hier weer een berichtje wanneer je de gegevens hebt toegevoegd aan je forumprofiel?
Goedemiddag @Piete.S., Wat balen dat je ineens geen internetverbinding meer had en dat een nieuw modem simpelweg niet werkte. Dat er nog een modem is opgestuurd is natuurlijk erg frustrerend, aangezien al duidelijk was dat een nieuw modem niet de oplossing was. Ik begrijp dat je laatste contact niet erg aangenaam was. Dat maakt de situatie er natuurlijk niet beter op 😞 Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat alles weer werkt en je weer gebruik kunt maken van onze diensten. Zo te lezen heeft de monteur veel werk verzet om het probleem op te lossen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan doen wat betreft een vergoeding. Stuur je hier weer een berichtje wanneer je de gegevens hebt toegevoegd aan je forumprofiel?

Hallo Marina,

De gegevens zijn toegevoegd. Alvast dank.

Groet, Pieter Schipper.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Piete.S. Bedankt voor het toevoegen van je gegevens aan je forumprofiel. Zoals afgesproken zou ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen m.b.t een coulance voor het ongemak. Hierover heb je een privébericht ontvangen, laat je nog even weten of je hiermee akkoord gaat?

Reageer