Beantwoord

Vergoeding voor een storing

  • 3 August 2019
  • 2 reacties
  • 173 keer bekeken

ik wil vergoeding aanvragen voor een storing die langer dan 3 dagen heeft geduurd. nergens te vinden. heb vanaf begin juli 3 monteurs gehad en pas afgelopen maandag is het pas opgelost.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 August 2019, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Lin02, welkom! Je kunt via kpn.com/vergoeding een vergoeding voor een netwerkstoring aanvragen. Is dat jou niet gelukt? Of betrof het geen netwerkstoring? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en toelichten waar het om gaat? Dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Lin02 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!