Beantwoord

Verhogen internet snelheid

  • 17 September 2019
  • 6 reacties
  • 173 keer bekeken

Hallo, Ik ben sinds een paar weken klant van kpn. Ik heb mijn contract ( basis internet met max 24 mb ) afgesloten in de KPN winkel in schiedam, waarbij gezegd werd dat half September de snelheid omhoog gaat tot max 70 mb. kunnen jullie mij aangeven wanneer dit gaat gebeuren? en krijg ik daar dan ook bericht van. vr groet Wim
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 September 2019, 16:42

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @Wes5550 , via onderstaande link kun je zien wat er (in de naaste toekomst) op jouw adres mogelijk is:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Staat daar een (veel) hogere snelheid dan je nu hebt kun je in MijnKPN kijken of je je snelheid tegen een geringe meerprijs kunt verhogen.
Best Jan-D, Dank voor de info, groet Wim
Best Jan-D, Dank voor de info, groet Wim
Graag gedaan.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Wes5550, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je kan inderdaad via bovenstaande link controleren wanneer de update gepland staat. Dit kan af en toe nog wijzigen, hou hier dus wel rekening mee. Je dient ook een e-mail te krijgen op het moment dat de verhoging gerealiseerd is! Daarna kan je contact opnemen met ons, om te controleren of je nog op de juiste lijn aangesloten zit, of dit gewijzigd moet worden en of hiervoor nog even een monteur moet langskomen.

Uiteraard wil ik hier ook wel even in meekijken, om duidelijkheid te verschaffen! Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? 🙂
Hallo Susan, gegevens zijn aangepast groet Wim ( excuses voor de late reactie )🙏
Reputatie 7
Badge +21
@Wes5550 dankjewel. Geen probleem hoor 😉 Als ik op Fourstack kijk zie ik een geplande upgrade rond november dit jaar. Namelijk naar VVDSL, tot 70Mbit/s. Dus nog heel even geduld, hopelijk gaat het in november door en kan je aangesloten worden op een beter lijntype.

Reageer