Beantwoord

Verhuisd en opzeggen

  • 29 juni 2012
  • 1 reactie
  • 8086 keer bekeken

Goedemorgen ,

Sinds deze week ben ik verhuisd naar een nieuwe woning. Maar nu het volgende , ik heb enkele weken geleden gebeld met KPN dat ik mijn contract wilde afkopen in december. Dit was geen probleem en zou worden geregeld. Maar nu is mijn vraag omdat ik verhuisd ben of dit nog door kan gaan en dus zometeen niet weer aan een jaar contract vast zit.

Met vriendelijke groet ,

David.

icon

Beste antwoord door Joran 29 juni 2012, 11:55

Beste David,

Een verhuizing zorgt niet voor een nieuw jaarcontract. U kunt de status van uw abonnement overigens ook nakijken via Mijn KPN, "Mijn Gegevens", "Contracten."

Met vriendelijke groet,

Joran

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste David,

Een verhuizing zorgt niet voor een nieuw jaarcontract. U kunt de status van uw abonnement overigens ook nakijken via Mijn KPN, "Mijn Gegevens", "Contracten."

Met vriendelijke groet,

Joran

Reageer