Beantwoord

Verhuizing vertraagd

  • 17 June 2019
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben al jaren klant en ben recentelijk verhuisd.
Helaas ging de overgang naar het nieuwe adres niet zonder slag of stoot.
Sinds een week heb ik een noodpakket.
Echter,

van 01-05-09 tot 12-06-19 heb ik totaal geen diensten van kpn compleet kunnen gebruiken.
Ik heb echter over deze 1,5 maand gewoon rekeningen ontvangen en moeten betalen.

Kan ik op enige wijze nog een beroep doen op dit geld?

Met vriendelijke groet,

Jesse Verbraak
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 June 2019, 20:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jesse, welkom hier.

Dat heeft lang geduurd zo te lezen. Werkt alles nu wel naar behoren? Of maak je nog gebruik van je noodpakket?

Mag ik van jou je oude en nieuwe postcode en huisnummer? Ik kijk graag met je mee. 🙂 Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Wat de lasten betreft voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten, daar vinden we zeker een oplossing voor.

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Jesse, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Beste Alex,

hierbij de gegevens waar je om vroeg:

******

Sinds vorige week donderdag ben ik inmiddels aangesloten.

Ik hoor graag de oplossing voor de tussenperiode.

Groetjes Jesse Verbraak
Reputatie 7
Badge +24
Fijn dat alles nu goed werkt. Ik heb nog wel een vraag over de data die je hebt genoemd. 1 mei. Is dat de datum waarop je bent verhuisd? Ik zie namelijk dat de verhuizing op 29 mei is ingevoerd, nadat je via de chat eerder weg bent gevallen. Zou je dit kunnen toelichten?