Beantwoord

Verhuizen aansluiting duurt extreem lang

• 1 november 2019
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Badge

Mijn moeder is vandaag verhuist. Nu heb ik 2 oktober gebeld om de verhuizing door te geven maar dit was nog niet mogelijk omdat het nieuwbouw adres nog niet bekend was in jullie systeem. Vorige week dus weer gebeld en toen kon het wel, maar tot mijn schrik kan de aansluiting pas 21 november geregeld worden. Dat houdt dus in dat mijn moeder (71) 3 weken lang zonder tv, internet en telefoon zit!! Ik vind dit echt te bizar voor woorden. Ze betaalt genoeg abonnementskosten om een beetje service te verwachten. Kan dit nu echt niet sneller?? 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 4 november 2019, 13:15

Goedemiddag @Shiva718 , helaas kan ik de verhuizing niet eerder dan 19 november laten ingaan. Wel heb ik een noodpakket voor je moeder aangevraagd. Door dit noodpakket kan ze in de tussentijd gebruik maken van een 4G modem waardoor ze internet heeft en een digitenne ontvanger voor televisie kijken. Ik stuur je de bestelgegevens in een privébericht. Als je nog vragen hebt, laat je het dan ook aan mij weten?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Shiva718 welkom op ons KPN forum. Ik kan me goed voorstellen dat 3 weken zonder diensten erg lang is voor je moeder! Omdat het gaat om een nieuwbouwadres is het een bestelling met werkzaamheden waarbij wij de monteur regelen die in de wijkcentrale en in je moeders huis de aansluiting in orde maakt. 

Ik wil graag met je mee kijken naar een (tussentijdse) oplossing. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met de gegevens van je moeder? Postcode + huisnummer(oud en nieuw), klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Badge

Hai, ik heb de gegevens ingevuld , hoor graag weer van je. Groetjes Marjon 

Badge

Goedemorgen, jammer dat ik nog niks gehoord heb. Zou mooi zijn als er iets gedaan wordt waardoor mijn moeder niet nog 3 weken afgesloten zit van tv, internet en telefoon . 

Reputatie 5
Badge +7

Goedemiddag @Shiva718 , helaas kan ik de verhuizing niet eerder dan 19 november laten ingaan. Wel heb ik een noodpakket voor je moeder aangevraagd. Door dit noodpakket kan ze in de tussentijd gebruik maken van een 4G modem waardoor ze internet heeft en een digitenne ontvanger voor televisie kijken. Ik stuur je de bestelgegevens in een privébericht. Als je nog vragen hebt, laat je het dan ook aan mij weten?

Reageer