Beantwoord

Verhuizen aansluiting duurt extreem lang

  • 1 November 2019
  • 12 reacties
  • 353 keer bekeken

Badge

Mijn moeder is vandaag verhuist. Nu heb ik 2 oktober gebeld om de verhuizing door te geven maar dit was nog niet mogelijk omdat het nieuwbouw adres nog niet bekend was in jullie systeem. Vorige week dus weer gebeld en toen kon het wel, maar tot mijn schrik kan de aansluiting pas 21 november geregeld worden. Dat houdt dus in dat mijn moeder (71) 3 weken lang zonder tv, internet en telefoon zit!! Ik vind dit echt te bizar voor woorden. Ze betaalt genoeg abonnementskosten om een beetje service te verwachten. Kan dit nu echt niet sneller?? 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 4 November 2019, 13:15

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Shiva718 welkom op ons KPN forum. Ik kan me goed voorstellen dat 3 weken zonder diensten erg lang is voor je moeder! Omdat het gaat om een nieuwbouwadres is het een bestelling met werkzaamheden waarbij wij de monteur regelen die in de wijkcentrale en in je moeders huis de aansluiting in orde maakt. 

Ik wil graag met je mee kijken naar een (tussentijdse) oplossing. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met de gegevens van je moeder? Postcode + huisnummer(oud en nieuw), klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Badge

Hai, ik heb de gegevens ingevuld , hoor graag weer van je. Groetjes Marjon 

Badge

Goedemorgen, jammer dat ik nog niks gehoord heb. Zou mooi zijn als er iets gedaan wordt waardoor mijn moeder niet nog 3 weken afgesloten zit van tv, internet en telefoon . 

Reputatie 5
Badge +7

Goedemiddag @Shiva718 , helaas kan ik de verhuizing niet eerder dan 19 november laten ingaan. Wel heb ik een noodpakket voor je moeder aangevraagd. Door dit noodpakket kan ze in de tussentijd gebruik maken van een 4G modem waardoor ze internet heeft en een digitenne ontvanger voor televisie kijken. Ik stuur je de bestelgegevens in een privébericht. Als je nog vragen hebt, laat je het dan ook aan mij weten?

Badge

1 november is mijn moeder verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Ondertussen zitten we al eind januari. Mijn moeder is nog steeds NIET aangesloten in haar nieuwe appartement. De Mifi gigabytes die ze in bruikleen heeft is ondertussen opgebruikt en ik word van het kastje naar de muur gestuurd om dit op te laten waarderen. Ik hoop dat iemand me hierin kan helpen en zorgen dat de gigabytes weer aangevuld worden op de mifi router die mijn moeder nu in bruikleen heeft. Momenteel heeft ze dus alleen nog maar tv via digitenne en verder helemaal niets meer. Erg irritant. Daarnaast vind ik het wel heel schandalig dat ze nu al vanaf november 70 euro per maand betaald voor een abonnement waar ze geen gebruik van kan maken omdat ze nog steeds niet aangesloten is. Graag hulp hierin.

*Admin: samengevoegd met bestaand topic.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Marjon. Wat vervelend dat jouw moeder nog steeds geen gebruik kan maken van haar Internet en TV aansluiting. Ik zie in onze systemen terug dat we wachten op de glasvezel leverancier. Pas wanneer zij hun werkzaamheden hebben afgerond kunnen wij onze diensten daarover leveren. Wij kunnen dit helaas niet bespoedigen.

 Ik heb weer een bundel van 50 Gb toegevoegd. Deze bundel wordt doorgaans op de eerstvolgende werkdag toegevoegd. Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

 

Badge

Ondertussen proberen we al vanaf oktober mijn moeder aangesloten te krijgen op glasvezel in haar nieuwe (nieuwbouw) appartement. Waar de hele flat al aangesloten is op glasvezel en gebruik maakt van kpn schijnt het onmogelijk te zijn om dat ene appartement waar nu net mijn moeder in woont aan te sluiten. Ondertussen worden we van het kastje naar de muur gestuurd, van kpn klantenservice naar kpn netwerk, is er wel een bos bloemen met excuses bij mijn moeder bezorgd maar is ze nog steeds NIET aangesloten. Dit speelt nu al vanaf eind oktober, mijn moeder betaalt maandelijks rond de 70 euro abonnementskosten voor iets wat ze niet geleverd krijgt. En het enige wat we krijgen zijn excuses en de vraag of we "nog even geduld" hebben. Wat denken jullie zelf, na 4!!!!!!!maanden is ons geduld goed op hoor!!! Kpn zou zich kapot moeten schamen voor het gebrek aan service, het heen en weer wijzen en  het maken van beloftes die jullie niet nakomen.  Zoals terug bel beloftes waar jullie je niet aan houden. Zorg er nu gewoon eens voor dat mijn moeder DEZE WEEK nog aangesloten wordt. Als heel haar verdieping, nee, heel haar flat, al aangesloten is, waarom zij dan nog niet. REGEL NU EENS IETS CONCREETS!!!!! 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Shiva718. We hebben jouw bericht verplaatst naar dit topic om het overzicht te bewaren. Ik begrijp dat jouw moeder zo snel mogelijk gebruik wilt maken van onze diensten. Een backoffice afdeling heeft deze bestelling in regie, dat betekend dat zij dit verder oppakken en dat ik jou zelf niet kan verder helpen hierin. Hoe graag ik dat ook zou willen. In ons systeem staat dat deze afdeling telefonisch contact met jou heeft opgenomen en dat er niet opgenomen werd. Als het goed is heb je je een sms ontvangen met daarin een telefoonnummer en pincode. Ik zou je willen vragen op dit telefoonnummer te bellen en de pincode in te voeren. Op deze manier kom je in contact met de juiste persoon. Laat je mij weten of het is gelukt? 

Badge

De laatste SMS die ze heeft gehad was vorige week. Toen ik gebeld heb bleek dat over haar mobiel te gaan en had het niets te maken met de aansluiting. Het is ronduit belachelijk dat haar hele flat al glasvezel heeft en het complete pakket van kpn terwijl mijn moeder om wat voor bizarre reden (kastje naar de muur) dan ook, nog steeds niet aangesloten is. Daarnaast is de situatie ook nog eens gevaarlijk, doordat ze slechthorend is en nu al 4 maanden zonder vaste telefoon zit kunnen wij haar in noodsituaties niet bereiken.  Ik ben enig kind en woon 250 km bij haar vandaan dus ben ook niet binnen een paar minuten bij haar.  Jullie zijn zo'n groot machthebbend bedrijf maar 1 aansluiting voor elkaar krijgen schijnt ondertussen onmogelijk te zijn. Ruim 4 maanden hiermee bezig zijn is toch te bezopen voor woorden!!! 

Reputatie 7
Badge +21

Ik begrijp dat dit een erg vervelende situatie is. Ik zou je graag zelf verder willen helpen, maar zoals ik al eerder aangaf heb ik niet de mogelijkheid. Ik heb daarom zojuist aan onze backoffice afdeling gevraagd of zij z.s.m. contact met jou willen opnemen. Ik ga er vanuit dat er snel meer duidelijkheid komt. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Badge

Ondertussen hebben we uiteraard nog niks gehoord, tenslotte ben ik al vanaf 2 oktober!!!! bezig dus die 2 dagen waarin er weer geen contact met ons opgenomen wordt kunnen er ook nog wel bij. Alhoewel ik steeds meer het idee hebben dat jullie contact opnemen met mijn moeder haar vaste nummer ofzo, je weet wel, dat nummer wat het nog steeds niet doet omdat jullie haar nog steeds niet aangesloten hebben!!! Het is niet persoonlijk hoor, maar wat een afgrijselijke waardeloze "service" levert de kpn. Zo moeilijk zou een verhuizing niet moeten zijn toch. Het is nu al 5!!!!!  maanden na mijn eerste melding voor de verhuizing en mijn moeder heeft nog steeds niets!!! Zou fijn zijn als er weer mb's op haar tijdelijke???? mifi router gezet kan worden voordat ze weer door haar internet heen is. #moedeloos! 

Reputatie 7
Badge +21

Ik zou je heel graag verder willen helpen, maar helaas heb ik deze mogelijkheid zelf niet. Zoals ik al eerder aangaf heeft een backoffice afdeling van KPN deze bestelling in regie. Ik zie dat je ook via een andere weg contact met ons hebt opgenomen en dat een collega ook aan deze afdeling heeft gevraagd om contact met jou op te nemen. Deze afdeling neemt contact met jou op zodra er meer duidelijkheid is.

Ik heb zojuist extra MB's aangevraagd voor haar MiFi router. Binnen 1 werkdag zal de bundel worden toegekend. 

Reageer