Beantwoord

verhuizen alles in 1

  • 21 November 2019
  • 5 reacties
  • 184 keer bekeken

Beste KPN

 

Ik heb een alles in 1 pakket en mobiel abbonement.

Ik moet binnenkort sleutel huis inleveren al, nu loopt bouw nieuwe huurhuis via woningstichting wat uit dus kan daar niet al meteen in...ik woon dus tijdelijk bij ouders in daardoor totdat huisje klaar is qua bouw.

Hoe moet ik het nu met mijn alles in 1 pakket doen?? Want wil alles uiteindelijk op nieuwe adres hebben. Zit er niet op te wachten eerst op te zeggen en op nieuwe adres weer aan te vragen....

Met vriendelijke groet,

 

S.N.Bos

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 November 2019, 09:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Als je ouders Ziggo hebben dan kan je het abonnement daar heen verhuizen en als je huis opgeleverd is weer het abonnement verhuizen. Maar hebben ze ook DSL dan wordt het opzeggen. Een abonnement pauzeren gaat niet. Ik heb het dan over het alles in 1 abonnement.  Mobiel zal geen probleem zijn.

Nou, opzeggen lijkt me niet nodig. Er woont niemand in je nieuwe huis dus kan je KPN abonnement gewoon al naar die aansluiting over gezet worden. Tijdens het verblijf bij je ouders (laat je lekker verwennen :wink: ) kun je gewoon via hun aansluiting kijken natuurlijk. Hebben zij ook ITV van KPN dan werkt jouw ontvanger (met jouw abo-gegevens) zelfs bij hen!

:arrow_right: Oh ja, wacht je niet te lang. De technische verhuizing is 3 weken na het moment dat je de verhuizing aanvraagt.

Reputatie 7
Badge +24

Het kan wezen dat het huisnummer van het nieuwe huis nog niet in het systeem van KPN staat. Dan kan het nog niet.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @SB82, welkom! Goed dat je dit hier vraagt. Ik denk dat inderdaad de makkelijkste manier is om je abonnement gewoon te verhuizen naar het nieuwe adres. Zolang het adres van het nieuwe huis in onze administratie staat kunnen wij een verhuizing invoeren.  Zodra je een verhuizing bij ons aangeeft duurt het over het algemeen ongeveer drie weken voor dit voltooid is. Met een beetje geluk is dit ook de tijd die het uitstel duurt. En als het toch iets langer duurt voor je de sleutel krijgt, ook geen probleem. Bij een verhuizing is meestal geen monteur nodig, dus dan gaat het abonnement uiteindelijk gewoon lopen op je nieuwe adres. En als er wel een monteur nodig is, dan kunnen we die gewoon plannen voor een moment nadat je de sleutel hebt.

 

Verhuizingen kunnen we wel alleen via de Verhuisdesk regelen, neem daarvoor dan ook contact op met 0800-0402 en spreek in dat het om een verhuizing gaat. 

Hoi @SB82, welkom! Goed dat je dit hier vraagt. Ik denk dat inderdaad de makkelijkste manier is om je abonnement gewoon te verhuizen naar het nieuwe adres. Zolang het adres van het nieuwe huis in onze administratie staat kunnen wij een verhuizing invoeren.  Zodra je een verhuizing bij ons aangeeft duurt het over het algemeen ongeveer drie weken voor dit voltooid is. Met een beetje geluk is dit ook de tijd die het uitstel duurt. En als het toch iets langer duurt voor je de sleutel krijgt, ook geen probleem. Bij een verhuizing is meestal geen monteur nodig, dus dan gaat het abonnement uiteindelijk gewoon lopen op je nieuwe adres. En als er wel een monteur nodig is, dan kunnen we die gewoon plannen voor een moment nadat je de sleutel hebt.

 

Verhuizingen kunnen we wel alleen via de Verhuisdesk regelen, neem daarvoor dan ook contact op met 0800-0402 en spreek in dat het om een verhuizing gaat. 

 

Hartelijk dank voor je snelle antwoord.

Dan zet ik mijn abbonnement van alles in 1 over naar mijn nieuwe adres

Fijn dat het kan scheeld weer hoop gedoe.