Beantwoord

Verhuizen en abonnement meenemen

  • 7 February 2019
  • 3 reacties
  • 200 keer bekeken

Wij gaan binnenkort ook verhuizen en ter voorbereiding daarop wil ik graag weten wat dit voor onze situatie betekent. Mijn contract dateert van december 2016 en zou graag met iemand van KPN in (persoonlijk) contact komen om dit én de te verrichte acties / handelingen betreft de verhuizing te bespreken.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Nadia 8 February 2019, 12:01

Bekijk origineel

3 reacties

Zo'n jong abonnement kan gewoon meeverhuizen. Je abonnement is van na 2013.
Ga je naar een ander netmummergebied dan krijg je wel een ander telefoonnummer.

Een verhuizing kun je telefonisch doorgeven via 0800-0402 tussen 8:00 en 23:00 uur, via chat, of via een formulier.
Zie voor alle mogelijkheden deze informatie op kpn.com.

Een KPN moderator heeft wel wat gegevens nodig om je status in te kunnen (mogen) zien. Met die gegevens geef je hiervoor toestemming.
Vul deze vast in (indien nog niet gedaan). Dan kan de moderator je vlot helpen. (niet met de verhuizing)

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Dank Peter. Ik heb de velden ingevuld en wacht af.
Reputatie 7
Hey Jordi, welkom om het KPN forum! Ten eerste gefeliciteerd met jullie nieuwe woning 🙂 Leuk dat je voor meer informatie over verhuizen van je KPN-producten op dit platform terecht bent gekomen. Belangrijk om te weten: we hebben ong. 3 weken nodig om je verbinding op het nieuwe adres gereed te maken. Geef je verhuizing altijd zo snel mogelijk door.

Bedankt PeterG voor de uitgebreide informatie. Wij (moderators) kunnen helaas geen verhuisorders (meer) doorgeven. Dit doet de verhuisdesk, te vinden op: KPN Verhuizen TV, Internet en bellen of Compleet. Daar kom je meteen bij de chat en/of telefoonnummer uit om het te regelen 🙂

Reageer