Beantwoord

Verhuizen? Niet doen want monteur komt toch niet

• 19 mei 2017
  • 7 reacties
  • 271 keer bekeken

Vandaag zijn we verhuisd en de monteur zou vandaag zorgen dat alles werd aangesloten.
Netjes afspraak gemaak vrijdag 19 mei tussen 13.00 en 15.00 uur.
Om 15.17 een mailtje monteur komt tussen 15.00 en 17.00.
Ok goed ben er toch dus prima.
Om 16.42 een mail monteur komt dinsdag !!!! 23 mei tussen 8.00 en 10.00 uur.
Zijn alle monteurs vrij op maandag ?????
Natuurlijk gelijk gebeld met 08000402 maar die konden natuurlijk ook niks doen want dat is een andere afdeling.
Kan de monteur niet afzeggen want dat moet binnen 3 werkdagen.
Vrije middag genomen en kan dus dinsdag weer een ochtend vrij nemen want anders krijg ik voorrijkosten aan mijn broek.

Straks zelf maar even proberen, maar als er iets niet goed is zit ik dus 4 dagen zonder internet, TV en Telefoon.

Samen met de prijsverhoging, het afschieten van de regionale zenders en dit geintje misschien toch maar eens bij een andere provider kijken.
Gelukkig kunnen we hier kiezen tussen kabel of glas.
icon

Beste antwoord door Justin_ 24 mei 2017, 10:06

Fijn dat het aansluiten zelf gelukt is, papafrank! Werkt je telefoon inmiddels ook?

Ik kan me helemaal voorstellen dat je ervan baalt dat de monteursafspraak plotseling verschoven is. Namens KPN bied ik daarvoor mijn excuses aan. Als alles nu goed werkt, kijk ik graag voor je of ik de monteursafspraak van morgen nog kan annuleren. Reageer daarvoor op mijn eerdere privébericht.
Je hebt niet meer gereageerd op m'n privébericht, ,papafrank. Ik ga er daarom van uit dat de monteursafspraak van 23 mei is doorgegaan en dat alles nu goed werkt :)

Als ik nog iets voor je kan dan, laat me dat dan vooral weten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Als het glasmodem al gemonteerd zit kun je het zo aansluiten, dan heb je vandaag nog internet en TV
Maar het is wel vervelend dat de monteur afgezegd heeft, dat zijn dingen die eigenlijk niet mogen voorkomen, maar er kan natuurlijk iets zijn waardoor het niet anders kon.....
Mocht je hulp nodig hebben met aansluiten laat het weten, we helpen je graag.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi papafrank, welkom terug op het forum. Wat ontzettend balen dat de afspraak met onze monteur verplaatst is 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je daar absoluut niet op zit te wachten.

Huistijger geeft een goede tip. Als het internetsignaal al aankomt op je glasvezelkastje, is aansluiten inderdaad niet lastig. Is dat je wellicht inmiddels gelukt?

Zo niet, reageer dan op mijn privébericht. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ik de afspraak met onze monteur voor je kan vervroegen, maar ik kan wel voor je kijken waarom deze verplaatst is.
Vrijdagavond maar even geprobeerd of ik het zelf kon.
FTU ? kastje zat er nog niet op wel een blinde kast, deze eraf gehaald en even goed gekeken hoe de Ftu kast aangesloten moest worden.
Datbis dus niet zo moeilijk, gewoon er op schuiven.
Experia eraan geknoopt en Internet en TV doen het.
Telefoon krijg ik niet aan de praat, allebei de nummers niet.

Ben nog steeds een beetje pissig over de manier waarop ik word behandeld door de kpn
Ik ben zelf monteur in de nuts voorzieningen en daar gebeurt dit zeker niet.
Of er komen andere collega's of we gaan door hoe laat het ook word.
Afspraak is afspraak.
Reputatie 7
Badge +22
Fijn dat het aansluiten zelf gelukt is, papafrank! Werkt je telefoon inmiddels ook?

Ik kan me helemaal voorstellen dat je ervan baalt dat de monteursafspraak plotseling verschoven is. Namens KPN bied ik daarvoor mijn excuses aan. Als alles nu goed werkt, kijk ik graag voor je of ik de monteursafspraak van morgen nog kan annuleren. Reageer daarvoor op mijn eerdere privébericht.
Reputatie 7
Badge +22

Je hebt niet meer gereageerd op m'n privébericht, ,papafrank. Ik ga er daarom van uit dat de monteursafspraak van 23 mei is doorgegaan en dat alles nu goed werkt :)

Als ik nog iets voor je kan dan, laat me dat dan vooral weten.
Alles werkt nu, ook de telefoon.
Of de monteur daar iets mee van doen heeft weet ik niet, maar het werkt.
Monteur heeft hier in huis eigenlijk alleen maar de aansluiting gepoetst.
Voor de rest alleen administratieve gedeelte afgehandeld..

Jammer dat het allemaal zo moet lopen, jammer dat kpn zo'n monopoly heeft, anders werd het toch echt tijd om over te stappen.
Is er ergens nog een linkje waar ik een officiële klacht kan indienen?
Reputatie 7
Badge +18
Is er ergens nog een linkje waar ik een officiële klacht kan indienen?Misschien heb je hier wat aan...

Reageer