Hierbij heb ik de vraag gesteld over hoe en wat met verhuizen en overzetten van internet + televisie.
De KPN-medewerker heeft mij verteld om contact op te nemen en de verhuizing door te geven wanneer de exacte datum bekend zou worden. Voor de overbruggingdtijd zou ik dan een noodpakket ontvangen en tot de aansluiting op het nieuwe adres hiervan gebruik te maken. Nou, dat klinkt helemaal top!
Dus het mocht zo baten dat ik morgenochtend alles ga oververhuizen en maandag wordt geopereerd aan mijn knie waardoor ik voor korte duur thuis ga werken.
Vandaag belde ik op en wou ik de adreswijzing doorgeven omdat ik het nu definitief wist. Waarop de KPN-medewerker zij: "Mijn collega heeft u verkeerd geinformeerd, wij kunnen u helaas geen noodpakket opsturen, omdat er geen problemen zijn met de aansluting. Ik kan voor u een noodpakket aanvragen maar de logistiek afdeling zal dit hoogtwaarschijnlijk afwijzen".
Doordat ik fout geinformeerd ben, ben ik nu de dupe en zou ik tot 10 september zonder internet/televisie zitten op het nieuwe adres. Dat is 17 dagen.
Ik kan niet thuis werken, ik kan niet naar werk ivm knie. Een beetje tijd verdoening door het gebruik maken van het internet zit er ook niet in. Waarom? doordat ik fout ben geinformeerd. Als het goed is wordt alles opgenomen, luister dit terug zou ik jullie willen aanbevelen.
Het zou erg fijn zijn als we tot een oplossing kunnen komen...
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel