Beantwoord

Verhuizen + noodpakket

  • 23 August 2019
  • 3 reacties
  • 171 keer bekeken

Vorige week contact gehad met een behulpzame collega van KPN.
Hierbij heb ik de vraag gesteld over hoe en wat met verhuizen en overzetten van internet + televisie.

De KPN-medewerker heeft mij verteld om contact op te nemen en de verhuizing door te geven wanneer de exacte datum bekend zou worden. Voor de overbruggingdtijd zou ik dan een noodpakket ontvangen en tot de aansluiting op het nieuwe adres hiervan gebruik te maken. Nou, dat klinkt helemaal top!

Dus het mocht zo baten dat ik morgenochtend alles ga oververhuizen en maandag wordt geopereerd aan mijn knie waardoor ik voor korte duur thuis ga werken.

Vandaag belde ik op en wou ik de adreswijzing doorgeven omdat ik het nu definitief wist. Waarop de KPN-medewerker zij: "Mijn collega heeft u verkeerd geinformeerd, wij kunnen u helaas geen noodpakket opsturen, omdat er geen problemen zijn met de aansluting. Ik kan voor u een noodpakket aanvragen maar de logistiek afdeling zal dit hoogtwaarschijnlijk afwijzen".

Doordat ik fout geinformeerd ben, ben ik nu de dupe en zou ik tot 10 september zonder internet/televisie zitten op het nieuwe adres. Dat is 17 dagen.

Ik kan niet thuis werken, ik kan niet naar werk ivm knie. Een beetje tijd verdoening door het gebruik maken van het internet zit er ook niet in. Waarom? doordat ik fout ben geinformeerd. Als het goed is wordt alles opgenomen, luister dit terug zou ik jullie willen aanbevelen.

Het zou erg fijn zijn als we tot een oplossing kunnen komen...
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 August 2019, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19
Dat klinkt niet leuk. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je gegevens op je profiel helemaal in met klantnummer etc. Dan kunnen ze meteen meekijken. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. Dus niet hier plaatsen maar in je profiel.
bedankt voor de tip. meteen gedaan!
Reputatie 7
Badge +30
Hallo oo28, welkom op het forum! Wat jammer dat je hierin niet correct geïnformeerd bent. Het is inderdaad zo dat een verhuizing ongeveer 3 weken duurt. En dat je dus het beste dit ook minimaal 3 weken van tevoren bij ons aangeeft. Een noodpakket versturen we in de basis alleen als er door een issue aan onze kant vertraging optreedt. Meestal gaat het dan om technische dingen, maar bij communicatiefouten lijkt me ook zeker passend.

Fijn dat je, dankzij Joep, je gegevens alvast hebt ingevuld. Ik heb daardoor gelijk kunnen kijken. Ik zie dat er toch gisteren een noodpakket voor je is opgestuurd. Die zou je dan vanmiddag moeten kunnen ophalen