Beantwoord

Verhuizen webdomein van KPN naar een andere host

  • 27 September 2019
  • 7 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik ben webmaster van de st. Gilde Maastricht, website bij kpn, domeinnaam gildemaastricht.nl we willen de website verhuizen en hebben daarom het verhuistoken nodig voor de nieuwe provider. Kunt U dat verschaffen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 September 2019, 21:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @pie de vrede
Volgens mij is webhosting een product van KPN Zakelijk, dit hier is het consumenten forum.
Je kan je vraag beter stellen op het Zakelijk KPN Forum.
Vind dat sowieso vreemd, dit was geen vraag die een forum kan beantwoorden! Maar toch wordt ik doorgeleid. Het gaat hier om een code die alleen bij KPN bekend is of wordt bedacht.
Reputatie 7
Badge +21
Daar heb je denk ik gelijk in. Heb je al gebeld met de Zakelijke Klantenservice (0800-0403) ?
Reputatie 7
Badge +24
Bij KPN zakelijk kun je volgens mij gewoon via de mail om die code vragen, en dan sturen ze hem per mail op.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Pie, welkom op het forum.

Wat de heren voor mij aangeven klopt, dit dien je na te vragen bij de zakelijke afdeling. Op het zakelijke forum maar misschien net zo makkelijk telefonisch via 0800 0403. Daar kunnen ze je hiermee helpen. 🙂

Dank aan allen. Het was oorspronkelijk een consumenten contract, in 2017 automatisch overgezet naar zakelijk. Ik heb contact gehad met de zakelijke afdeling, ben prima geholpen, probleem dus opgelost

Reputatie 7
Badge +24

Dank aan allen. Het was oorspronkelijk een consumenten contract, in 2017 automatisch overgezet naar zakelijk. Ik heb contact gehad met de zakelijke afdeling, ben prima geholpen, probleem dus opgelost

Top! Fijn om te horen en graag gedaan uiteraard.Â