Beantwoord

Verhuizen, WiFi

  • 3 August 2019
  • 8 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik ben sinds kort student en ben dan ook op kamers gegaan. Ik woonde orspronkelijk in rotterdam en zit nu helemaal in maastricht. Thuis zaten we al op een kpn compleet abonnement, maar ik heb in mijn nieuwe kamer ook wifi nodig. Mijn vraag is of er een mogelijkheid is de modem hier te koppelen aan het kpn compleet thuis.

Dank voor het lezen
-Q
icon

Beste antwoord door PeterG 3 August 2019, 20:46

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dan ... moet je een hele lange kabel hebben... 😜 anders kan het niet 😶

Maar euhm... waarom wil je dat? Je kan gewoon zelf in je uppie compleet zijn.
Op kamer in een studenten huis bij particulieren?
Je noemt de 'modem hier' er is dus een modem/router met wifi toegang?

Als je van de verhuurder de toegangscode krijgt ben je er al.
Als je 'kamer' een volledig eigen adres heeft dan kan je zoals Nick aangeeft zelf Compleet klant worden.
Er kan maar één thuisaansluiting (met het modem dus) bij een Compleet huishouden en dat is op het adres waar dat modem staat.

Wat je wel kan doen, als je goedkoop (gratis dus buiten de bundel) met je familieleden wilt kunnen bellen, je mobiele abonnement op het adres bij je ouders laten staan. Dan profiteer je met je mobiel van hun Compleetvoordelen.
Wil je zelf een gratis zenderpakket** dan zul je je mobiel op je eigen adres (modem-adres) moeten registreren. Je familieleden bel je dan v.u. je mobiele bundel.

**je kunt kiezen uit
Fox Sports Totaal (6 sportkanalen)
Pluspakket (30 lineaire zenders, on demand aanbod)
Reputatie 7
Badge +24
Met Whatsapp kun je gratis bellen. Grootste probleem zal wel zijn dat je dan geen data meer kunt delen.
Met Whatsapp kun je gratis bellen. Grootste probleem zal wel zijn dat je dan geen data meer kunt delen.
Daarom de mobiele telefoon op het ouderlijk adres laten staan. Vergeet niet het data verbruik van Whatapp echt gratis is dit niet!! Alleen bij een wifi verbinding.