Verhuizing

• 15 juli 2015
  • 4 reacties
  • 224 keer bekeken

Beste,

Ik heb een aantal maanden geleden een verhuizing doorgegeven bij KPN, ik ging tijdelijk terug bij mijn vader wonen (die al een KPN abbo had) nadat ik de verhuizing door had gegegevn werd mij verteld dat ik mijn abbo niet op kon zeggen / stil kon zetten maar dat er wel 2x een abbo van KPN op hetzelfde adres aangesloten kon worden. Nu heb ik wederom een verhuizing doorgegeven en kom ik erachter dat mijn abbo dus nooit is omgezet en ik al die maanden 60 p/m heb betaald terwijl mijn abbo nog op het oude adres staat! Ik vind het niet erg dat ik mijn abbo niet stop kan zetten, maar ik vind het wel belachelijk dat ik heb moeten betalen terwijl er verteld is dat mijn abbo is omgezet maar dit uiteindelijk nooit is gebeurd. Er word het eea beloofd maar dit kan schijnbaar helemaal niet waargemaakt worden!
Daarnaast ga ik verhuizen naar mijn nieuwe woning en komt de monteur volgende week langs, echter zijn we ook nog aan het verbouwen en staan er dus nog geen tv's, pc ' s oid. Wat heeft de monteur allemaal nodig om het werkend te maken?

* Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

4 reacties

Reputatie 7
Dag , welkom op het forum!

Over het eerste deel van je bericht kan ik niets zeggen, dat is tussen jou en KPN.

Het antwoord op je laatste vraag:

1. Een ISRA punt (KPN aansluiting, meestal in de meterkast). Betreft het een woning van vóór of na 2013?
  2. Bij voorkeur een wandcontactdoos (230 V) (ook in de meterkast, als daar het ISRA-punt zit) om de ExperiaBox van spanning te voorzien.
Verder hangt het ervan af waar je de iTV-ontvanger(s) geplaatst wilt hebben, maar dat moet je ter plekke met de monteur bespreken.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag moniqueentutu,

Wat een vervelende gang van zaken!

Hoeveel maanden is je abonnement actief gebleven op je oude adres terwijl je er niet meer woonde?

Wat betreft je vraag over het aansluiten door de monteur: heeft Henk je voldoende geïnformeerd? Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,

Koen

Hoi,

Vanaf 1 april ben ik verhuisd vanaf mijn oude adres en vanaf 27 juli word alles weer aangesloten op mijn nieuwe adres.

Voor wat betreft de instalatie is er al het eea duidelijk. Ik was vooral benieuwd omdat mijn woning nog niet geheel af is of al de tv's en dergelijke al in het huis aanwezig moeten zijn voor de installatie. Wanneer dit nl het geval is kan ik vanaf as maandag geen tv meer kijken :-)

Bedankt voor jullie reacties! Ondertussen is op mijn nieuwe adres alles aangesloten en werkt (tot op heden 🙂 ) Nu kijken of ik boven ook alles aan de praat ga krijgen als we ook echt verhuisd zijn :-)

Gelukkig hoefden we niet gelijk alle spullen mee te nemen zodat ik nu ook nog bij mijn vader tv kan kijken... Dus nogmaals bedankt voor jullie reacties via dit forum! Werkt beter dan de klantenservice (op sommige momenten)

Nu nog gaan bekijken wat ze kunnen doen met de maanden dat ik voor niets kosten heb gemaakt omdat mijn abbo niet is overgezet terwijl dit wel duidelijk is afgesproken en is aangegeven dat het mogelijk was.

Groetjes

Reageer