Beantwoord

Verhuizing

  • 29 October 2019
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik probeer al een paar dagen een verhuizing door te geven. Een verhuizing omdat ik ga samenwonen en mijn vriendin heb weten te overtuigen dat we haar Ziggo stop gaan zetten…. maar ik twijfel nu sterk of ik daar verstandig aan doe 😏.

ik krijg mijn verhuizing nl niet voor elkaar. Al 3 medewerkers aan de lijn gehad en de belofte van  medewerker 2 dat hij mij vandaag of gister terug zou bellen is mislukt. Alhoewel…. hij heeft nog 50 min.…

Een verhuizing regelen zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Ik ben bang dat ik mijn vriendin straks toch haar zin moet geven. KPN eruit, Ziggo erin… helaas 😏. Herkenbare klacht?

icon

Beste antwoord door Hanphi 31 October 2019, 13:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Hanphi  welkom op ons KPN forum! Heb je haar eindelijk zo ver om voor KPN te gaan gaat het aan onze kant niet soepel.Straks heb je al die moeite voor niks gedaan :wink: Heeft de medewerker nog terug gebeld en is het inmiddels gelukt? Of ben je nog steeds bang dat je naar Ziggo moet overstappen? Dat wil ik natuurlijk wel voorkomen. Mocht het nog niet gelukt zijn kijk ik graag met je mee!

 

Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Hoi Jiske, gisteravond wederom niet teruggebeld dus zelf maar weer actie ondernomen. Deze inmiddels 4de medewerker heeft mij prima geholpen en alles is nu geregeld. Complimenten aan haar.

En dat zaken soms niet lopen zoals t moet snap ik ook wel. Maar als mij 2x beloofd wordt teruggebeld te worden en dat gebeurt niet dan vind ik dat wel jammer. Al bellen ze maar dat ze wat meer tijd nodig hebben. Managen van verwachtingen is zo belangrijk!

 

Reputatie 5
Badge +7

@Hanphi Ben ik helemaal met je eens! Ik ben blij om te lezen dat het nu eindelijk gelukt is :slight_smile:

Reageer