Beantwoord

Verhuizing

  • 12 November 2019
  • 8 reacties
  • 253 keer bekeken

Beste KPN medewerkers,

Waarom is het nou zo moeilijk om een verhuizing goed te regelen?

Ik ben al dik 20 jaar klant bij jullie, in het verleden ging dit niet goed bij een verhuizing en nu ik weer ga verhuizen, lijkt het weer helemaal mis te gaan.

Ik heb al 3x contact gehad met de helpdesk, ben één maal goed geholpen maar omdat ik nu een noodpakket nodig heb, gaat het helemaal fout. Bij navraag gooien ze bij de helpdesk gewoon de hoorn er op, een klacht indienen gaat ook niet, er wordt van alles toe gezegd maar er gebeurd helemaal niets. Geen bevestigingsmail of terugbellen (wat belooft werd), niets van dit wordt waar gemaakt. De klant is geen koning meer???

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 November 2019, 19:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Rob, welkom op het forum. 

Wat gaat er precies mis? Ik verdiep me hier graag in. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

 

Hoi Alex, bedankt voor je bericht. (goed dat er nog iemand reageert)
Ik heb inmiddels al 9x een verzoek in gediend bij KPN om een verhuizing door te geven maar niets lukt.

Mijn profiel is up to date, je kan mij bereiken op geregistreerd telefoon nummer.

Als dit zo door gaat, ga ik overstappen naar een andere provider.

Het is echt ongelovelijk dat dit aan de orde is, KPN kan geen verhuizing regelen.

Groeten Rob.

 

Hoi  @Rob_je . Ik wil je graag helpen maar ik heb helaas geen profiel gegevens gevonden.

Kun je nogmaals de informatie aanvullen en mij daarna een seintje geven? Wellicht was je vergeten om op opslaan/apply te drukken? 

 

 

Hoi @Erwin_ , profiel heb ik bijgewerkt. Gisteren weer contact gehad, noodpakket is nu onderweg en ik hoop dat de verdere verhuizing nu gaat lopen. Het is een heel gedoe geweest allemaal. Hoop dat het uiteindelijk goed gaat komen.

Ik lees het, @Rob_je . Mijn collega heeft een duidelijke logging achtergelaten. De verhuizing is er opnieuw ingezet en er is een noodpakket aangevraagd. Ik hoop oprecht dat het deze keer goed gaat.

kan ik gebruik maken van het 3 in 1 pakket van jullie in de beukenhof in Rijswijk ?

daar ga 28-2-2020 een huurcontract tekenen .

 

Reputatie 7
Badge +24

kan ik gebruik maken van het 3 in 1 pakket van jullie in de beukenhof in Rijswijk ?

daar ga 28-2-2020 een huurcontract tekenen .

U kunt op de homepage van KPN gewoon een nieuw abonnement afsluiten met internet, TV en telefonie.

Reputatie 7
Badge +24

kan ik gebruik maken van het 3 in 1 pakket van jullie in de beukenhof in Rijswijk ?

daar ga 28-2-2020 een huurcontract tekenen .

 

Hi Akkermunt. 

Kijk inderdaad op de site of je kunt bestellen op je postcode en  huisnummer. Hier kun je snel zien welke snelheid je daar kunt halen.