Hallo,
Gisteren heb ik lange tijd met een vriendelijke dame van KPN aan de telefoon gezeten om mijn verhuizing door te geven. Dat is uiteindelijk gelukt. Het bleek dat KPN op het nieuwe adres niet meer dan 24MB/s kan leveren. Momenteel heb ik een abonnement van 80MB/s. Mijn internet abonnement mee verhuizen was dus geen optie omdat ik 2 gamende kinderen heb. Zelfs 80MB/s blijkt al op sommige momenten onvoldoende te zijn. De dame van KPN wist mij te vertellen dat ik nog een contract heb tot 18 maart. Ik was dit eerlijk gezegd helemaal vergeten. Ik maak al 15 jaar gebruik van KPN en jaarlijks kreeg ik na bellen een nieuw contract. Ik heb het dus zelf gedaan. Maar nu mijn vragen? Als ik mijn abonnement opzeg bij kpn krijg ik een boete. Hoe hoog is die boete? Daarnaast Kan kpn niet de door mij betaald snelheid leveren in mijn nieuwe huis. Downgraden gaat niet lukken want dan krijg ik een nieuw abonnement. Er is pas sprake van contractbreuk vanuit KPN als er minder dan 12MB/s wordt geleverd. Hoe kan ik van 18 januari tot 18 maart wanneer ik nu zeker weten mijn abonnement ga opzeggen ervoor zorgen dat ik ga betalen voor de geleverde snelheid? Dan mijn laatste vraag. Een nieuw abonnement aanvragen bij glasvezel bij een van de andere aanbieders op mijn nieuwe adres kost ongeveer 4 weken. Als blijkt dat de KPN aansluiting straks toch onvoldoende blijkt te zijn hoe gaat KPN ervoor zorgen dat ik de tijd toch kan overbruggen. Ik werk namelijk samen met mijn vrouw gedeeltelijk vanuit huis. Hier heb ik dus een stabiele verbinding voor nodig.
Ik hoor het graag.