Vraag

Verhuizing: Abominabel slechte service KPN

• 14 september 2016
  • 3 reacties
  • 226 keer bekeken

Eind augustus gebeld om mijn KPN compleet verhuizing te regelen. Monteur zou op 28 september langskomen tussen 12:00-14:00 uur. Aantal dagen later per sms ontvangen dat ik de boel zelf maar moet inplannen met één of andere link en de eerste beschikbare datum was pas 18 oktober. Medewerkers van de service desk zeggen nagenoeg allemaal niks voor je te kunnen beteken en schuiven de schuld af op een andere afdeling waar je niet naar doorverbonden kan worden. Ben je dus mooi klaar mee.

Na vier keer zelf bellen en allerlei beloftes gekregen te hebben over teruggebeld worden om de afspraak te herplannen ben ik nog steeds geen ene meter opgeschoten. Zulke slechte haast onbeschofte service ben ik nog nooit tegengekomen... en dat voor een klant die nagenoeg alles bij je afneemt.

Ik ben niet van plan drie weken zonder internet, tv en telefoon te zitten. Als hier niet snel een passende oplossing voor komt vertrek ik.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Koenus, welkom op het forum! Wat een vervelende situatie zeg!

Stuur een reactie op m'n privébericht , dan kijk ik wat ik op dit moment kan doen om je verbinding op je nieuwe adres zo snel mogelijk te realiseren!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je privébericht @Koenus! Ik heb je er zojuist een reactie op gestuurd.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Koenus, zoals afgesproken had ik je een noodpakket opgestuurd ter overbrugging tot de verbinding op je nieuwe adres opgeleverd is. Het pakket ligt sinds afgelopen dinsdag voor je klaar bij het Servicepunt dat ik je per privébericht had gestuurd 🙂 Als je op dit moment nog vragen hebt weet je me te vinden!

Reageer