Beantwoord

verhuizing door backoffice kpn geannuleerd - nog steeds facturen.

  • 28 May 2019
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Hoi, op 23 aprl heb ik een verhuizing ingeschoten. 9 mei zou de verhuizing plaats gaan vinden. Echter is er door de backoffice van de KPN geconstateerd dat er geen koper aanwezig zou zijn inhet nieuwe pand. vandaar dat ze de verhuizing hadden geannuleerd. hier had ik geen bericht van gekregen.

op 10 mei had ik contact via de chat met een medewerker van de kpn. haar het verhaal uitgelegd en dat mijn abonnement door bijzondere omstandigheden (immers geen koper beschikbaar) meteen kan worden opgezegd. dit zou dan per 10mei geschieden. echter in de email bevestiging staat 10 juni. ook heb ik geen retourdoos mogen ontvangen.

wederom contact gehad op 17 mei met een mederwerker van de kpn. weer hetzelfde verhaal uitgelegd en ook wederom zou deze het per omgaande regelen. ook dit keer een email bevestiging gehad en dat de opzegging meteen verwerkt zou worden zonder opzegtermijn. ik zou binnen enkele dagen een slotnota krijgen en een retourdoos. wederom niks ontvangen.


chat historie:
Jij (4:59:37 PM):Linda (11:44:56 AM):Je betaalt dan tot 10-05-2019 :)
Bo (4:59:56 PM):De retourdoos krijg je 3 dagen van te voren. Dus het is logisch dat je deze nog niet
ontvangen hebt.
Bo (5:00:06 PM):Er zijn 2 dingen wat ik voor je kan betekenen.
Bo (5:00:57 PM):ik kan de opzegging zoals het nu staat laten staan of ik kan deze per direct
doorvoeren dat de verbinding er vandaag al af gaat en dat de retourdoos naar je gestuurd word en dat
er een credit bedrag komt van deze dagen.
Jij (5:01:51 PM):ok super optie 2 gaarne

vandaag de dag:
  • zijn wij inmiddels al een maand verhuisd.
  • ontvang ik nog steeds facturen.
  • en is de retourdoos nooit aangekomen
  • wel kunnen wij geen tv kijken en internetten zit er ook niet bij.

Ik wil niet weg bij de KPN, maar ben genoodzaakt over te stappen naar een partij Z... waar ik geen fan van ben. Echter, hoe komt deze opzegging nu goed bij jullie in het systeem?

mvg Lounusa.
icon

Beste antwoord door Joran 30 May 2019, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Lounusa, welkom op het forum! Heel jammer te horen dat je ons moet verlaten. Het minste wat wij dan kunnen doen is zorgen dat dit vlekkeloos verloopt. En het is duidelijk uit je bericht dat dit niet helemaal goed gaat. Daar ga ik voor naar kijken, en we gaan dit samen oplossen. Ik kom er morgen bij je op terug!
Hoi Erik, Dank voor je bericht, ben benieuwd naar jouw reactie.
Met vriendelijke groet,

Lounusa
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Rotterdam3068, sorry dat het iets later werd. Allereerst wat goed nieuws over de opzegging, het abonnement is per 17 mei opgezegd. Ik heb zojuist een retourdoos nagestuurd, de retourdoos lijkt naar het oude adres te zijn verstuurd (of wordt nog verstuurd, dit duurt maximaal 3 weken). Op 17 mei is er een nieuwe bevestiging gestuurd van de opzegging, identiek aan die van 10 mei maar dan met de regel "Vanaf vandaag kunt u Internet en TV niet meer gebruiken."

Omdat de abonnementskosten vooruit worden betaald heb je op 15 mei nog een normale factuur gekregen. Ik wil je verzoeken die te voldoen, met de slotfactuur die over twee weken komt wordt de periode 18 mei t/m 9 juni automatisch teruggestort. Ik heb nog een creditering ingediend voor de periode 9 mei t/m 17 mei zodat je onder de streep geen dag te veel hebt betaald.

Jammer dat het zo omslachtig moest gaan! Excuses daarvoor. Alles is nu gelukkig wel goed afgerond. Laat het vooral weten als je nog vragen hebt!