Beantwoord

Verhuizing doorgeven

  • 30 September 2019
  • 5 reacties
  • 262 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik verhuis vandaag. Nu is dit binnen hetzelfde complex (en dus ook hetzelfde adres). Is het nodig om het abonnement nu stop te zetten en opnieuw af te sluiten of kan ik gewoon vragen om een monteur die opnieuw mn huidige experia box kan installeren en af kan stellen binnen mijn huidige studio. Eventueel kan ik dit ook zelf denk ik, in hoeverre kun je zomaar de box ergens anders opnieuw aansluiten. Ik snap dat bij normale verhuizingen ze kabels 'aan' en 'uit' zetten maar is dit ook het geval als het om hetzelfde adres gaat?

Groet
icon

Beste antwoord door PeterG 30 September 2019, 14:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Rare situatie. Wat voor complex is het? Zijn er meerdere bewoners? Met allemaal hun eigen Experiabox? Heb je echt hetzelfde huisnummer? Geen toevoeging?
Op dit moment 0 andere medebewoners. Wel komt daar binnen een paar weken een paar bewoners bij. Verder is het hetzelfde huisnummer met inderdaad wel een toevoeging nu. Dit was eerder niet zo, is dat van belang? Ik geloof niet dat KPN nu weet dat er op dit adres een toevoeging zit/zat
Ja, de toevoeging is van belang. Nu wordt signaal geleverd op adres X. Je gaat naar adres X, appartement A (voorbeeld) en daar zal dus geen signaal 'uit de muur' komen.

Stop zetten hoeft natuurlijk niet. Een abonnement kan gewoon verhuisd worden.

Het verwerken van een verhuizing (dat is dit ook; ander leverpunt tenslotte) duurt wel ca. 3 weken. Je bent dus wel een beetje laat. Komt je wifi uit je huidige appartement tot in het nieuwe? Dan kun je dat nog ff gebruiken.

Interactieve TV wordt lastiger. Dat kan dan alleen ff via de app (via wifi indien bereik). Want ik neem aan dat het ook een andere electriciteitsmeter is? (heb je dat al 'verhuist'?)

Je kunt even wachten op een KPN-er (moderator), die kan je assisteren.
Evt. bellen kan ook, 0800-0402 en dan 'verhuizing' inspreken.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @DKroon. Wat leuk dat je gaat verhuizen. Ik zoek graag voor je uit hoe we zo snel mogelijk jouw diensten kunnen verhuizen naar het nieuwe adres. Een verhuizing moet je minimaal 3 weken van te voren doorgeven, zoals PeterG al aangeeft. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Heb je ook mobiele abonnementen bij KPN? In dat geval heb ik ook het mobiele nummer nodig. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer