Beantwoord

"verhuizing" doorgeven

  • 14 April 2021
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

Ik wil een adres wijziging doorgeven, onze toevoeging is van C naar D gegaan.

Omdat ons abonnement van voor 2014 is kan ik het niet online wijzigen. 

Ik zou graag ook mijn abonnement aanpassen maar blijf elke keer tegen het online wijzigen aanlopen, 

Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 April 2021, 18:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ann3m. ,

Als het doorgeven van een verhuizing online niet lukt, dan kun je bellen of chatten. 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)