Vraag

Verhuizing duurt bijna 6 weken

• 9 juli 2016
  • 8 reacties
  • 243 keer bekeken

Ik ga verhuizen en KPN laat me bijna 6 weken wachten voor alles opnieuw kan worden aangesloten. Waarvan 15 dagen ik dus compleet zonder internet en tv zit.
Is dit normaal???

Admin: Titel aangevuld, topic verplaatst van Compleet naar Internet

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum rvanrossum, flink balen dat de verhuizing zo lang duurt!

Normaal gesproken gaat een verhuizing inderdaad sneller, het duurt gemiddeld drie weken. Als het langer duurt komt dit in de meeste gevallen omdat er werkzaamheden nodig zijn om de verbinding in orde te maken. Als er al een werkende verbinding is tussen de centrale en jouw adres kunnen we zonder problemen leveren. Als de lijn niet aankomt in de centrale, of als er gelast moet worden, kan de levering uitlopen.

Als dit inderdaad het geval is verwacht ik niet dat we het kunnen versnellen. Zoals Sjors aangeeft kunnen we wel een noodpakket versturen, zodat je niet zonder diensten komt te zitten. Dat lijkt me een goede uitkomst om de 15 dagen te overbruggen. Ik ga voor je uitzoeken hoe het zit en of we dit kunnen versnellen. Lukt dat niet stuur ik een noodpakket op. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder!
haha ik wacht inderdaad even de reactie af 😃
Reputatie 7
Badge +15
Ik snap de frustratie helemaal, ik heb zelf ook een tijdje zonder internet gezeten en vond het helemaal niks, gelukkig had ik destijds van KPN een noodpakket ontvangen waarmee ik binnen een dag beperkt online was(20gb databundel 🙂 ). Niet ideaal maar het is toch een nette tussenoplossing 🙂

Verder zou ik niet direct gaan kijken naar het overstappen, mijn ervaring leert is dat dit meestal langer duurt(Als je dat zou doen raad ik aan om het minstens een maand van te voren te regelen om niet tegen problemen te lopen), niet iets waar je op dit moment op zit te wachten . Ik zou als ik jou was eerst even de reactie van de Webcare afwachten. 🙂
ik zal dit topic in de gaten houden! Dank voor je snelle reactie!
Ben al KPN klant sinds her nmt netwerk dus zou het echt jammer vinden om te gaan 😞
ik weet niet waarom het zo loopt. Ik heb gister gebeld toen was het al 13 aug dus heb ik heb ik gezegd dat ik naar iets anders ga overstappen. Maar ik vind dat zonde want kpn bevalt me buiten dit zo prima. Dus vandaag gebeld en was het al 15 aug.
Maar als dit blijft staan ga ik toch overwegen om op ziggo over te stappen, helaas.
Reputatie 7
Badge +15
Webcare medewerkers handelen topics op volgorde van binnenkomst af, je staat op dit moment al in de wachtrij, nog eventjes geduld en hou dit topic in de gaten 🙂

Het is trouwens goed dat je aan de bel trekt. Kan je misschien uitleggen waar het spaak is gelopen? Dat kan namelijk helpen met het onderzoek.
Beste Sjors,

Ik dacht ook dat ik nog wel optijd zou zijn, een paar dagen kan ik wel zonder maar 15 is echt teveel.
Hoe kan ik in contact komen met een Webcare medewerker?
Reputatie 7
Badge +15
Vervelend om te horen dat het zo lang duurt, in principe moet je 3 weken van te voren KPN informeren om je verhuizing door te geven en dan zou het, in principe in orde moeten komen. Dus stel dat je aan de late kant bent dan kan het zo zijn dat je even zonder komt te zitten maar 6 weken is inderdaad aardig wat.

Bron: https://www.kpn.com/prive/klantenservice/verhuizen.htm

Mogelijk kan een Webcare medewerker in de systemen duiken en een noodoplossing voor je regelen. 🙂

Reageer