Beantwoord

Verhuizing geen verbinding

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

hoi kpn 

 

ik ben verhuist het is allemaal onverwachts

gelopen en de verbinding staat nog op mijn oude adress

kunnen jullie het niet omzetten naar het nieuwe adress

nu heb ik niks thuis geen tv en internet nu moet ik wachten 

tot volgende week woensdag tot het word aangesloten 

ik snap niet dat het zo lang moet duren.

kunnen jullie niet iets regelen voor deze klant 

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 November 2019, 10:24

Bekijk origineel

4 reacties

hoi kpn 

 

ik ben verhuist het is allemaal onverwachts

gelopen en de verbinding staat nog op mijn 

oude adress ik aan de telefoon gezeten niks

geholpen ze kunnen de verbinding niet tot stand brengen 

en moet wachten tot de datum 6 november vind dit echt

belachlijk voor worden ik kan nu niks thuis geen internet geen tv 

niks en kpn kan ook weer niks betekenen voor de klant ik bedoel maar

hij had wel een andere oplossing dat ik dan voor tijdelijk op 4g kan maar als dat op is 

gooien ze na een belletje weer mb op of zo ik zij nou dat hoef ik dan ook niet 

wand daar heb ik niks aan en nu is het wachten wachten kloten zooi 

 

ik ben toen naar kpn gegaan ik had ziggo maar heb daar nu al weer spijt van 

ziggo is teminste sneller met regelen en dat is dan binnen de week zelf dat 

de verbinding plaats vind als je aanvraagd echt boer gelul dat kpn 

en dan is er geen oplossing maar zolang zij maar internet hebben 

zijn ze tevreden maar de klant voorzien van klantservice ho maar 

zeker te veel gevraagd 

 

heeft iemand nog tips op oplossing laat het me weten 

wand ik zit nou te balen als een stekker en amper in huis 

wand dan merk ik dat de muren op me af komen zonder provider te hebben 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Simon433. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wil maken van jouw internet en TV verbinding op het nieuwe adres. Wanneer heb je deze verhuizing doorgegeven aan KPN? Op onze website staat dat je een verhuizing minstens 3 weken van te voren moet doorgeven. Heb je dat gedaan? Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om deze verhuizing te versnellen, maar verwacht dat het niet mogelijk is. Anders had mijn collega dit in het telefoongesprek wel aangegeven. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het voor je uitzoeken. 

***************************

 

mij bewind had gezecht dat ze nog voormekaar hebben gekregen dat kpn op 2 november langs komt

maar in de brief staat 6 november ik weet niet meer wanneer ze langs komen aangezien het nu wel kloten is om geen internet te hebben is het lastig nu op deze moment

de verhuising is onverwachts snel gegaan en kpn zij al dat ik dit 3 weken van te voren moest melden 

maar door dat ik onverwachts ben verhuist kon ik niet anders ik snap niet dat de service niet sneller kan door omstandig hede 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat je inmiddels al een antwoord hebt gekregen van onze klantenservice. Er komt op 6 november een monteur bij jou langs en er is een Noodpakket toegestuurd om tot die tijd te gebruiken. Helaas kunnen we de aansluitdatum niet vervroegen.

Reageer