Vraag

Verhuizing is nog niet geleverd

• 19 juli 2016
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Enkele weken geleden Kpn gebeld en gevraagd om mijn alles in 1 pakket over te zetten naar mijn nieuwe adres. Tevens afspraak gemaakt voor 18 julli oor installatie door Kpn monteur. Siqnaal zou ook op genoemde datum gereed zijn.
Monteur gaf gisteren aan de installatie niet te kunnen uitvoeren daar de verbinding ondanks toezegging niet in de centrale voor gebruik klaar stond. Nu een dag later nog steeds geen signaal.
Ook gebeld met de klantenservice van Kpn en in totaal 30 minuten in de wacht. Medewerker stuurde bericht naar de verantwoordelijke diensten, tot op heden zonder resultaat.
Hele verhuizing met Kpn loopt totaal niet, overweeg nu na 20 jaar klant te zijn geweest om het contract op te zeggen en te kiezen vooreen andere provider. Heb er inmiddels de buik van vol.
Hoe nu verder?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Age2016, wat naar dat de verhuizing niet goed is verlopen. Ik vind het jammer dat er geen duidelijkheid is gegeven over deze storing. Ik zoek dit voor je uit. Reageer op mijn privébericht, dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +28
@Age2016: Ik heb nog niets van je vernomen, is het probleem al verholpen? Ik hoop dat je inmiddels weer gebruik kunt maken van de verbinding.

Reageer