Wij hebben ons huidige huis verkocht en een nieuw huis gekocht.
Ons huidige huis moeten wij op 17 juni opleveren.
Ons nieuwe huis wordt opgeleverd op 2 september
In de tussenperiode (17 juni - 2 september) verblijven we tijdelijk op ons vakantieadres waar we ook een abonnement hebben.
Vandaag heb ik klantenservice gebeld om te vragen hoe we dit het best kunnen regelen met het abonnement op ons huisadres. Wij zouden dit het liefst tijdelijk stopzetten.
Bij klantenservice werd aangegeven dat stopzetten niet mogelijk is en dat er 2 opties zijn; te weten:
Verhuisdatum op 2 september zetten waarbij je het contract doorbetaalt. ,ca 188,40)
Contract opzeggen per 17 juni en nieuwe aansluiting per 2 september aanvragen. (Aansluitkosten 35 euro)
Ik heb begrepen dat een verhuizing normaal gesproken is gratis is. En nu heb ik dus als trouwe klant met 4 contracten minimaal 35 euro ( en extra “gedoe”) kosten bij een nieuwe aansluiting en maximaal 188,40 bij een verhuizing.
Mijn vraag is of KPN dit niet anders kan regelen!
Beste antwoord door PeterG
Bekijk origineel