Verhuizing Kpn

• 16 mei 2015
  • 9 reacties
  • 321 keer bekeken

Wij zijn net verhuisd en hebben nadat we de verhuizing hebben doorgegeven (3 weken geleden) nog steeds geen internet of televisie. Wij zitten nu al 2 weken zonder internet of tv... Kan iemand mij helpen?

Vriendelijke groet,
Wessel Koning

* Admin: dubbele bericht verwijderd.

9 reacties

Reputatie 3
Badge
Wat zou de leverdatum zijn van de verhuizing? Weet je dat toevallig

Ook heel vaag, kpn zei via de telefoon eerst 6 mei toen 11 mei en nu zeggen ze 15e en nog steeds heb ik geen internet..
Reputatie 3
Badge
De datum die je per brief hebt ontvangen, dat moet de oorspronkelijke officiele leverdatum zijn. Er kan een reden voor zijn dat je verhuizing vertraging oploopt. Eventueel laswerkzaamheden, bijvoorbeeld. Weet je de reden van de vertraging? Er zal vast een duidelijk antwoord zijn. Ook kun je bij KPN aankloppen voor een calamiteitenpakket. Echter, ga ik er vanuit dat tegen de tijd dat dat pakket geleverd word, je diensten het al weer zou gaan. Weet je ondertussen al de nieuwe leverdatum?
Ze zouden binnen 8 dagen bellen, hebben zo ook niet gedaan...
Reputatie 3
Badge
Dat is heel spijtig te horen. Echter zal ik er zelf ook even achter aan gaan en de klantenservice te bellen voor de huidige leverdatum.
Reputatie 3
Badge
Als ik jou was* (Sorry, dubbele post. Maar kan mijn antwoorden niet bewerken op mobiele versie)
Ze zeggen dat ze gebeld moeten worden door ene volkert ofzo en ze zijn nog niet gebeld
Reputatie 3
Badge
Ga er maar vanuit dat KPN er zo snel mogelijk over doet. Ookal heb je op dit moment die indruk niet. Bespreek de mogelijkheden van een calimiteitenpakket met de klantenservice en weet dat je om een coulance kan vragen op het moment dat jouw probleem is opgelost en de vertraging niet aan jou te wijten is.

Reputatie 7
Badge +27
Dag ,

Wat jammer om te lezen dat deze verhuizing zo moeizaam verloopt.

Ik vermoed dat VolkerWessel Telecom wordt bedoeld. Dit is een bedrijf die wij inschakelen voor werkzaamheden aan de infrastructuur. Ik wil graag nakijken wat de actuele status is. Zoals aangeeft hebben we de mogelijkheid een 'noodpakket' op te sturen, bestaande uit een dongel en/of Digitenne. Als blijkt dat de afhandeling van deze storing nog enige tijd in beslag neemt stuur ik dit pakket graag toe. Kun je in een priv├ębericht jouw adresgegevens en naam contractant sturen? Dan zoek ik dit verder uit.

Reageer