Verhuizing niet doorgevoerd

  • 1 August 2020
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Op zondag 26 juli contact gehad met een super aardige meneer van kpn. Mijn hoogbejaarde ouders gaan 15 augustus verhuizen en willen hun telefoonnummer behouden en daarnaast internet afnemen wat ze nog niet hadden. 
Afgesproken dat ze gaan voor basis internet, 2 interactieve tv”s, vast bellen via digitale lijn  en mobiel bellen. ( ze hadden een analoge lijn , digitenne en mobiel) 
De meneer van kpn dacht echt mee en ik was zeer tevreden . De computer haperde echter en na 2 x proberen zei hij ik heb een storing maar morgen bel ik u om te bevestigen . Hij belde op dinsdag terug om te zeggen dat hij een collega had gevraagd het in orde te maken omdat het nog niet was gelukt maar het zou goed komen  en ik zou deze week een bevestiging krijgen van de afspraken . Monteur zou komen op 14 augustus. Gisteren gebeld met kpn want ik had geen bevestiging. Bleek dat het niet goed was gegaan en dat ik nu pas een monteur in september kon krijgen , want er was geen monteur meer beschikbaar. Dat betekent dat mijn ouders van in 86 en 82 geen telefoon en tv hebben voor 2 a 3 weken. Gevraagd of we het zelf konden installeren. Dat kon niet want de omzetting zou minimaal 3 weken duren. Gevraagd of die aardige meneer mij wil terugbellen. Dat kon niet maar ze zou een mail sturen, niks beloven. Daarna gechat met Kpn, kreeg ik te horen dat er een noodpakket was, kon ik zelf installeren. Moest ik even bellen met kpn. Kreeg na 10 min een meneer aan de bel, die na mijn hele verhaal zei ik verbind je door. Daarna een mevrouw die even ging kijken, zette mij 15 min in de wacht en verbrak de verbinding. Via Facebook messenger daarna geprobeerd, die gaven aan dat ik even moest bellen. … zucht nog nooit zo slecht geholpen en van kastje naar de muur gestuurd. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Saskia, welkom hier. 

Wat een verhaal. Zou ik eerst mogen meekijken naar wat hier aan de hand is? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? In dit geval de gegevens van je ouders natuurlijk. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi Alex, 

ik heb zojuist kpn een uur aan de bel gehad. Helaas lukt het doorvoeren van de verhuizing  in het systeem niet. Ik word hierover terug gebeld maar dat zal pas maandag worden.  Mocht het niet lukken dan ben ik helaas genoodzaakt om te kijken welke provider het wel lukt. 
 

groet, Saskia 

Reputatie 7
Badge +24

Dat begrijp ik. Verhuizingen zijn net een van de weinige dingen die we hier op het forum niet kunnen doen. 

Ik hoop maandag op een goede afloop in ieder geval. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +30

Ben je ook gebeld, Saskia?

Reputatie 7
Badge +24

Saskia, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hallo Alex en Erik,

Als het goed is dan komt er vrijdag toch nog een monteur en kan alles overgezet worden voor de verhuizing . Nadat ik telefonisch een klacht heb ingediend is het toch opgelost! Blij mee!!Hartelijke groet, Saskia 

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen Saskia, daar zijn wij ook blij mee.