Beantwoord

Verhuizing versus internet

  • 30 December 2019
  • 6 reacties
  • 137 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

7 december verhuisd van Hilversum naar Kortenhoef. Ruim op tijd doorgegeven ivm internet. Het is nu 30 december en nog altijd geen aansluiting internet. Wat ik niet begrijp is dat jullie reclame maken dat je nog geen dag zonder internet hoeft te zitten als je verhuist.

Het noodpakket is eerst verstuurd naar mijn oude adres (!) en vanmiddag zou er een monteur komen.. niet geweest. Wel een email met een link voor een afspraak met een monteur ( terwijl ik al een afspraak had dus ) en die werkte niet met mijn nieuwe adres. Eerstvolgende datum 10 januari. En nu ben ik er wel zo klaar mee. Ik betaal dit abonnement al een maand voor niets dus. Waarom moet dit allemaal zo gaan? Met al die techniek tegenwoordig en dan nóg zo blijven stuntelen.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 January 2020, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het noodpakket is eerst verstuurd naar mijn oude adres

Dat is heel normaal bij KPN.

en vanmiddag zou er een monteur komen.. niet geweest.

Die is waarschijnlijk wel geweest ... op uw oude adres.

 

Reputatie 1
Badge

Het noodpakket is eerst verstuurd naar mijn oude adres

Dat is heel normaal bij KPN.

en vanmiddag zou er een monteur komen.. niet geweest.

Die is waarschijnlijk wel geweest ... op uw oude adres.

 


Geen deurbel daar en ingang is achterkant woning ( particulier wonen ) denk ook dat de monteur daar geweest is, ik vind het echt absurd.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Roodgrapje, welkom terug hier. Jammer dat het met zoiets is :( Wil je jouw oude en nieuwe adres invullen in je forumprofiel en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik voor je na wat er eigenlijk aan de hand is, en wat we kunnen en gaan doen.

Reputatie 1
Badge

Hoi Roodgrapje, welkom terug hier. Jammer dat het met zoiets is :( Wil je jouw oude en nieuwe adres invullen in je forumprofiel en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik voor je na wat er eigenlijk aan de hand is, en wat we kunnen en gaan doen.


Hallo, heb oude adres bij persoonlijke opmerkingen ingevuld, nieuwe op de goede plaats.

Reputatie 1
Badge

Heb net bericht gekregen dat het signaal niet goed werkte, hier wordt al iets aan gedaan en daarna komt een monteur.

Reputatie 7
Badge +30

Excuses voor mijn latere reactie, Roodgrapje. Ik zie hier dat er nu een monteur gepland is voor de 15e. Dan ga ik ervan uit dat op dat moment ook alles in orde komt. Wil je hier laten weten hoe het is gegaan? Dan zorg ik daarna dat je abonnementskosten voor de tussenliggende periode gecrediteerd worden. Je hoeft immers geen abonnementskosten te betalen als je ook geen diensten hebt.