Beantwoord

Verificatie fout WiFi

  • 1 January 2019
  • 4 reacties
  • 3719 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben sinds gisteren een abonnement bij KPN. Alleen ik zit met het volgende probleem. De wifi werkt tot dusver alleen op de telefoon. Wil ik verbinden met mijn laptop of smart tv lukt dat niet. Voor de smart tv is dit opgelost door een kabel te leggen direct vanaf de router (Dus niet draadloos). Maar voor een laptop is dit natuurlijk geen oplossing. Ik heb volgens mijn laptop wel volledig bereik dus 4 streepjes maar verbinden lukt gewoon niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?


Groetjes
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 January 2019, 15:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Beste Sniels09, je kan je tvkastje via een utp kabel verbinden en dan testen of het werkt. Is tevens de meest stabiele (en gezonde) verbinding trouwens.

Als dat wel werkt (edit: zoals ik inmiddels lees) Dan kan je op je laptop hetzelfde proberen.

Nog geen internet: reset je netwerkinstellingen op je laptop
Wel internet: gebruik je wel de juiste wifi inlogcode voor draadloos internet? Check ook of je wel op het juiste netwerk inlogt (zie achterkant modem)

Quote: "Maar voor een laptop is dit natuurlijk geen oplossing." Hebben wij thuis wel gewoon hoor. Overal ligt utp in het huis. Veiliger, sneller en gezonder (wifi uit=geen straling=blijf je relaxter bij) 🤗
Edit: op dit moment werkt de Wi-Fi ook op de telefoon niet goed. Ik heb het juiste netwerk en wachtwoord. Maar binnen 5 minuten gooit het netwerk mij eruit onder het kopje verificatie fout. Oftewel een verkeerd wachtwoord ingevoerd. Maar ik heb wel internet voor 5 minuten en het is het goed wachtwoord.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Sniels09. Welkom op het Forum van KPN. Wat vervelend dat je een verificatiefout krijgt te zien op verschillende apparaten. Heb je al eens geprobeerd om de ExperiaBox te resetten en op het mobiele apparaat het netwerk te "vergeten"? Daarna kan je opnieuw een verbinding proberen te maken. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan horen we het graag van je. Vul je je gegevens ook gelijk even aan op het KPN Forum profiel?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen. Anders weet je ons te vinden!

Reageer